Hoe kan ik mijn community naam veranderen?
Johan
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wil je een andere gebruikersnaam? Dien dan een verzoek in bij het Ziggo Community Team
Stuur een e-mail naar: community@vodafoneziggo.com
Geef aan wat je oude gebruikersnaam is en hoe de nieuwe er uit moet komen te zien.
Let op: Je gebruikersnaam dient minimaal 2 en maximaal maximaal 15 tekens te bevatten.
Je gebruikersnaam mag letters, streepjes, cijfers en onderstrepingstekens bevatten.
Het Ziggo Community team past de gebruikersnaam voor je aan en stuurt je een e-mail ter bevestiging.
Voortaan log je in met je nieuwe gebruikersnaam.
Hi,
Is het al gelukt via de mailbox zoals @Steefb aangaf? Anders kan ik je via deze weg ook helpen, we horen het graag!
Naam is veranderd
@Alex Hoi Alex,
Bij de verandering van de community enige tijd geleden is mijn gebruikersnaam/profielnaam ingekort omdat deze tegenwoordig maximaal 15 tekens mag bevatten. Als gevolg daarvan is mijn huidige gebruikersnaam/profielnaam nu een beetje 'verminkt'. Om me toch weer een beetje herkenbaar te maken zou ik jullie willen verzoeken om mijn gebruikersnaam/profielnaam aan te passen naar PJM v.d. Vooren. Kan jij dat verzorgen?
Bij voorbaat mijn dank!
Piet.
@Alex Hij is fijn! Bedankt! 👍
Piet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.