1
Vraag
2
Reacties
compukit

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Community account verwijderen

is het mogelijk tot mijn comunetie acound word verwijdert zodat ik mijn gebruikersnaam op mijn eigen acound kan gebruiken ?

en naar welk email aderes word er een bevesteging gestuurt naar het mail aderes van het hoofd acound of naar het mail aderes dat hier op het form staat ingevult ?

o en is alleen dit form dat dan verwijdert word zonder gevolgen voor internet en zo ?

denk vraag maar ff naar want heb ooit schijnbaar hier een acound gemaakt met mijn pa zijn acound en nu ik zelf internet heb moet ik dat natuurlijk over zeten.

alvast enorm bedankt voor jullie tijd :).

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79209Posts
  • 5357Oplossingen
  • 23727Likes

@compukit Zet de naam, van je eerdere account, met de postcode en huisnummer van je pa, achter je huisnummer, tussen haakjes in je profiel: Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1187Oplossingen
  • 6286Likes

Hey @compukit . Ik kan je helpen! Gaat het om dit account, Compukit, dat je verwijderd wilt hebben, of een ander account?