eagle1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Community account kwijt

Hoi,

Ik was mijn account kwijt vandaag en moest opnieuw registreren, nu ben ik mijn community account herfst14 kwijt.

En weet iemand hoe het kan dat je account weg is.

Het begon vanmorgen met een email van Vodafone dat ik mijn zakelijk account niet meer kon inzien. Maar die heb ik dus niet. Kon niet meer inloggen bij Ziggo en Vodafone en heb me opnieuw moeten registreren. 

5 Reacties 5
AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3836Posts
  • 80Oplossingen
  • 2888Likes

@herfst14 en @eagle1 ,

 

Je account bestaat nog. Deze is nog steeds te vinden via een zoekopdracht op gebruikers. 

AoxoMoxoA_0-1685478198980.png

 

Ik heb helaas geen antwoord op waarom je niet meer kon inloggen.

Waaruit leidde je af dat je account niet meer bestond?

 

eagle1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@AoxoMoxoA  Maar kan niet meer in community account  komen, is niet gekoppeld.

 

Bij Ziggo zeiden ze dat het account niet meer bestond

AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3836Posts
  • 80Oplossingen
  • 2888Likes

@eagle1 & @herfst14 ,

 

Ik ben er behoorlijk zeker van dat op zo'n bericht als dat jij nu geplaatst hebt een moderator van Ziggo je gaat helpen en proberen hier duidelijkheid over te verschaffen.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @eagle1 en @herfst14 

Het account bestaat nog wel gelukkig en we hebben het inmiddels weer voor je hersteld 🙂 Je hebt weer toegang tot je "oude" account. 

herfst14

Level 5
  • 67Posts
  • 1Oplossingen
  • 39Likes

@Rikst super,thanks

Uitgelicht topic