Goedemorgen, kan een moderator mijn account heractiveren na wijziging van e-mail adres. Ik krijg nog steeds foutmelding als ik e-mail wil bevestigen(na e-mail wijziging) waardoor ik mijn account niet kan gebruiken.
Het gaat om gebruikersnaam Robcz
En eigenlijk zou ik ook wel willen weten wat de reden is dat ik het account niet kan bevestigen na een e-mail wijziging. Ben telkens wel geholpen als het community account is geactiveerd gelukkig door een moderator hier, of via de e-mail die ik heb gestuurd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Verwijderd account (@Robcz ) - Ik heb zojuist het account geverifieerd. Ontzettend zuur dat je hier opnieuw tegenaan liep, sorry. We tasten op dit moment nog in het duister waar dit precies misgaat, alles aan je account lijkt namelijk in orde.
In het verleden hebben we problemen gezien als er op een zelfde apparaat meerdere (al dan niet tijdelijke) accounts zijn geweest, waardoor er een soort mismatch ontstond. Dit valt op te lossen door bijv. in een incognito-tabblad de verificatielink te plakken, maar ironisch genoeg kunnen we dat dus alleen proberen als je weer iets wijzigt. Omdat er op dit moment geen problemen zichtbaar zijn bij je account, stel ik toch voor alles eerst zo te laten 😅
(Ik heb je e-mail hierover ook gezien, die sluit ik ook bij dezen)
@@Alex dank voor de reactie. En de aanpassing. Ik zit ook bij KPN en ik wissel dan soms van netwerk. Wat ook een ander ip adres kan geven. Denk niet dat dat het is maar geef het toch even aan. Heb ook wel eens meldingen gehad van Facebook of Instagram dat men het niet helemaal vertrouwde , tenminste ik kreeg daar vage meldingen van. Omdat ze misschien vage dingen te vaak zagen omdat ik wisselde van provider netwerk ..of via ethernet verbonden met de ene provider en de wifi van de ander aan. Wat je even niet door had..ik weet niet of dat naar buiten toe rare meldingen kan geven.
@Alex dank voor het activeren, kan weer bij mijn account gelukkig. Ik zal je incognito-tabblad tip een keer proberen, mocht ik het e-mail adres nog een keer gaan wijzigen. Maar dat zal ik niet doen voorlopig.
Ik wil het @Verwijderd account account gaarne (voorlopig) actief houden. Mocht ik nog tegen problemen aanlopen met account wat gekoppeld is aan Mijn Ziggo.
Tenzij jullie er bezwaar tegen hebben. Daar hoor ik dan wel. Zal voornamelijk gewoon mijn oorspronkelijke account @robvdpoel gebruiken.
@Alex ik heb het getest, en wanneer je een private venster opent, in mijn geval in Safari, en je plakt de url daarin dan werkt het activeren wel.
Tenzij jullie het probleem reeds op een andere manier hebben opgelost:-)
Mooi in ieder geval dat ik het zelf weer kan wijzigen.
Wat doe je voor vreemde dingen met je Ziggo en KPN accounts.
Haal je ze niet door elkaar?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.