Vraag
Reacties
Oplossing
Chosey
Level 1

Blokkeren e-mailadres

Ik heb volgens de instructie van Ziggo een ongewenst e-mail geblokkeerd. De mails komen nu automatisch in de spammap terecht. Is er een optie om de geblokkeerde mails direct verwijderd te krijgen, dus niet eerst in de spammap.?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Die mogelijkheid is er, regels in webmail of opdrachten in Outlook, maar omdat er iedere keer met een ander verzendadres spam verzonden wordt, blijf je aan de gang en heeft het geen enkel effect op de spamfilter die steeds meer lerend is en steeds nauwkeuriger wordt.

Uit ervaring blijkt dat verplaatsen naar de spam map via IMAP of webmail het meeste effect heeft.
Ik volg de spam in 10 mailboxen al meer dan een jaar via een apart mailprogramma via IMAP en er zijn inmiddels behoorlijk wat verbeteringen in de spamfilter die steeds minder spam in de inbox toelaten en minder goede mails in de spam box terecht laat komen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Die mogelijkheid is er, regels in webmail of opdrachten in Outlook, maar omdat er iedere keer met een ander verzendadres spam verzonden wordt, blijf je aan de gang en heeft het geen enkel effect op de spamfilter die steeds meer lerend is en steeds nauwkeuriger wordt.

Uit ervaring blijkt dat verplaatsen naar de spam map via IMAP of webmail het meeste effect heeft.
Ik volg de spam in 10 mailboxen al meer dan een jaar via een apart mailprogramma via IMAP en er zijn inmiddels behoorlijk wat verbeteringen in de spamfilter die steeds minder spam in de inbox toelaten en minder goede mails in de spam box terecht laat komen.
Chosey
Level 1
Topicstarter
Dankjewel voor de info. Feitelijk gaat het niet om spam maar om hinderlijke mails, bijna stalking. Om die reden wil ik zelfs geen mails in de spammap hebben. Ik kijk wel of jouw suggestie om regels aan te maken een optie is. Nogmaals bedankt.
0 Kudos