Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Binnenkort: klaar voor onze nieuwe e-mail update?

Zoals jullie weten is de Community pas vernieuwd. Alles over deze veranderingen vind je in het topic over ‘de hagelnieuwe Community’.

Vanaf oktober gaan we nog iets nieuws lanceren. We gaan je namelijk maandelijks op de hoogte houden van alle ins & outs van de Community. Je krijgt onze nieuwste top onderwerpen, nieuwe productmogelijkheden, aankomende producttesten en misschien wel wat persoonlijk nieuws over het team achter de Ziggo Community ;). In één maand tijd gebeurt er namelijk veel op de Community:

  • Populaire topics
    We bespreken het allemaal: wegvallende wifi, haperende Ziggo GO of vastlopende On Demand. Allemaal onderwerpen waar de Community oplossingen voor heeft, ook voor jou!
  • Producttesten
    We geven graag updates over welke producten nieuw op de markt zijn en aan welke producttesten jíj mee kan doen.
  • Winacties
    #LekkerBezig is in volle gang. We geven je graag tips over hoe jij hier het beste uithaalt, zodat je ook kans maakt op de #LekkerBezig award.


Meld je aan
Meld je aan door in je profiel aan te geven dat je nieuws van ons wilt ontvangen, mits je dat nog niet had gedaan ;).
We hebben veel van jullie ook een e-mail gestuurd, daar kan je je ook via aanmelden :).

Aanmelden via je profiel doe je zo:
Ga rechtsboven naar je Profiel en vink ‘JA’ aan bij de vraag: Wil je tips en Community nieuwtjes ontvangen (Privé). In oktober kan je onze eerste e-mail verwachten.


Bedankt voor jullie input
We hebben enkele Community bezoekers gevraagd over wat zij graag in zo'n nieuws update terug zien. Super bedankt voor jullie input! De Community is een klant-helpt-klant platform, dus jullie hebben het voor het zeggen.
18 Reacties 18
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Leuk zeg... Zeker om dit nu hier voor het eerst te lezen 🙂
Wat geweldig om elke maand veel energie te stoppen in een overzichtelijke mail. Ben wel heel benieuwd wat er allemaal in gaat komen en kijk dan ook al uit naar de eerste versie van jullie Ziggo Community Nieuwsbrief. En vooral de Winacties, dat klinkt natuurlijk altijd lekker 😛

We kijker er naar uit!!
FredSr

Level 9
  • 270Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Ik vind het een uitstekend idee en de betrokkenheid zal hierdoor alleen maar toenemen.
joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes
ontzettend leuk om de klanten erbij te betrekken ja, testen heel veen zin in.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Ben benieuwd!:relaxed:
Francois83

Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes
ik ben benieuwt wat Ziggo Community Nieuwsbrief gaat brengen 😉
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Heerlijk weer nieuwtjes te ontvangen in de mail van Ziggo, heel blij met deze optie :blush:
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Ik heb aangegeven in mijn profiel dat ik dat niet wil maar toch kreeg ik over deze nieuwe functie een mailtje.
Is deze instelling in mijn profiel nog niet in gebruik?
Verwijderd account
Niet van toepassing
RobertKoopman wrote:
Ik heb aangegeven in mijn profiel dat ik dat niet wil maar toch kreeg ik over deze nieuwe functie een mailtje.
Is deze instelling in mijn profiel nog niet in gebruik?

En ik heb de functie AAN staan en heb juist géén e-mail ontvangen daarover.???
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Het werkt blijkbaar precies andersom 😉
Ziggo hè 🙂
Marianne
Community Developer Topicstarter
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Goede vragen, RobertKoopman en N.N.! Wanneer je de optie op 'JA' hebt staan in je profiel, ontvang je vanaf oktober al onze maandelijkse e-mail nieuwtjes. Daarom hebben we geen extra e-mail gestuurd hierover.

Heb je in je profiel geen optie aangeklikt of sta je op 'NEE', dan krijg je van ons geen maandelijkse update. Tenzij je je in de e-mail van afgelopen week aanmeld voor onze toekomstige update.

Meld je je niet aan via de e-mail, dan gaan we je in de toekomst geen maandelijkse nieuwtjes sturen. Je hebt immers voor 'NEE' gekozen.
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Er staat een sterretje (*) achter;
Wil je tips en Community nieuwtjes ontvangen? (Privé) *

Meestal verwijst zo'n sterretje naar een voetnoot o.i.d. maar ik kan nergens in het profiel (of op de registreer pagina waar het sterretje ook staat) wat dit sterretje betekend. Wat betekend het sterretje?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dat sterretje is een kunstzinnige uiting vermoed ik, heeft verder geen functie in deze. Shilka
Marianne
Community Developer Topicstarter
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Shilka wrote:
Er staat een sterretje (*) achter;Wil je tips en Community nieuwtjes ontvangen? (Privé) *

Meestal verwijst zo'n sterretje naar een voetnoot o.i.d. maar ik kan nergens in het profiel (of op de registreer pagina waar het sterretje ook staat) wat dit sterretje betekend. Wat betekend het sterretje?


Goede vraag! De * betekent dat dit invulveld verplicht is om in te vullen. Ik ben het met je eens dat een voetnoot dient door te verwijzen naar een uitleg van het asterisk teken. Ik ga voor je uitzoeken of wij een tekst kunnen toevoegen aan de Profielinstellingen, zodat het voor iedereen duidelijk is.
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Dank je wel voor je reactie, helemaal duidelijk 🙂
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Sterretje staat meestal voor een verplicht veld die je moet invullen, dat is in een forum een regel die gemaakt is in het script. Je kan Ja of Nee zeggen maar je kan hem niet uitzetten. Je moet een optie ( keuze ) kiezen voor deze vraag.

Sterretjes staan voor een verplicht veld en is software matig in het programma waar de Community op draait ingesteld en dat kan niet veranderd worden.
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
xGarfieldx-Dave wrote:
Sterretje staat meestal voor een verplicht veld die je moet invullen, dat is in een forum een regel die gemaakt is in het script. Je kan Ja of Nee zeggen maar je kan hem niet uitzetten. Je moet een optie ( keuze ) kiezen voor deze vraag.

Sterretjes staan voor een verplicht veld en is software matig in het programma waar de Community op draait ingesteld en dat kan niet veranderd worden.


Daar ben ik bekend mee bij invulvelden. Ik heb echter bij invulvelden ook gezien dat een sterretje kon betekenen: als je hier een optie kiest kan dit niet meer (terug) veranderd worden. (Dat was volgens mij bij betaal wijze veranderen in mijn ziggo als ik het me goed herinner). Wilde het dus wel even zeker weten weten.

Soms staat het ook voor 'je kunt hier maar 1 optie kiezen' of juist voor 'je kunt hier meerdere opties kiezen', of het wordt gewoon gebruikt als voetnoot verwijzing, aanduiding geboortedatum, keer, herstel teken bij schrijffout, censuur teken, scheld symbool noem maar op. Van oorsprong is het in ieder geval een voetnoot teken.
Addebruyn

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Marianne,

 

Kan je hier ook op reageren aub ?

 

Afmelden van verzendlijst nog niet opgelost

Dat er een knopje bestaat met Afbeeldingen laden en daar onder een knop afmelden van verzendlijst is heel irritant.

Nu krijg ik die mailtjes niet meer omdat ik er perongeluk op heb geklikt.

Ook al meld ik mij opnieuw aan bij degene waar ik de mail weer van wil krijgen komt het niet meer binnen.

Het is net of dat afmelden van verzendlijst lijkt op een blokkeer spam knop.

Reuze irritant.

Ziggo los dit alsjeblieft op of geef mij de oplossing. Dit speelt al vanaf 2018 zonder oplossing.

Wie heeft hier nog meer last van of een oplossing voor mij ?

Addebruyn_0-1697546469065.png

Groeten

Ad

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Addebruyn,

 

Ik zie dat je hier al een [eigen topic] over bent gestart, we gaan het probleem daar verder in bespreken. We komen daar spoedig in de lucht.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic