Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
RobertKoopman wrote:
Ik heb aangegeven in mijn profiel dat ik dat niet wil maar toch kreeg ik over deze nieuwe functie een mailtje.
Is deze instelling in mijn profiel nog niet in gebruik?
Shilka wrote:
Er staat een sterretje (*) achter;Wil je tips en Community nieuwtjes ontvangen? (Privé) *
Meestal verwijst zo'n sterretje naar een voetnoot o.i.d. maar ik kan nergens in het profiel (of op de registreer pagina waar het sterretje ook staat) wat dit sterretje betekend. Wat betekend het sterretje?
xGarfieldx-Dave wrote:
Sterretje staat meestal voor een verplicht veld die je moet invullen, dat is in een forum een regel die gemaakt is in het script. Je kan Ja of Nee zeggen maar je kan hem niet uitzetten. Je moet een optie ( keuze ) kiezen voor deze vraag.
Sterretjes staan voor een verplicht veld en is software matig in het programma waar de Community op draait ingesteld en dat kan niet veranderd worden.
Hallo Marianne,
Kan je hier ook op reageren aub ?
Dat er een knopje bestaat met Afbeeldingen laden en daar onder een knop afmelden van verzendlijst is heel irritant.
Nu krijg ik die mailtjes niet meer omdat ik er perongeluk op heb geklikt.
Ook al meld ik mij opnieuw aan bij degene waar ik de mail weer van wil krijgen komt het niet meer binnen.
Het is net of dat afmelden van verzendlijst lijkt op een blokkeer spam knop.
Reuze irritant.
Ziggo los dit alsjeblieft op of geef mij de oplossing. Dit speelt al vanaf 2018 zonder oplossing.
Wie heeft hier nog meer last van of een oplossing voor mij ?
Groeten
Ad
Hi @Addebruyn,
Ik zie dat je hier al een [eigen topic] over bent gestart, we gaan het probleem daar verder in bespreken. We komen daar spoedig in de lucht.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.