Dan maak ik eens een bericht en vergeet minimaal 1 label in te vullen. Doe ik dat en post ik daarna opnieuw krijg ik de Bericht-flooding gedetecteerd message.
En moet dan vervolgens een uur wachten voordat ik verder kan. Dat is niet de juiste manier hoe een forum hoort te werken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je binnen het tijdsbestek van één uur, na plaatsing van een bericht, klikt (je moet dan wel ingelogd zijn🙂) op het pijltje rechtsboven in dat bericht, dan krijg je de mogelijkheid het bericht te bewerken. Het opnieuw posten van hetzelfde bericht is dus niet nodig (en zelfs ongewenst).
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je binnen het tijdsbestek van één uur, na plaatsing van een bericht, klikt (je moet dan wel ingelogd zijn🙂) op het pijltje rechtsboven in dat bericht, dan krijg je de mogelijkheid het bericht te bewerken. Het opnieuw posten van hetzelfde bericht is dus niet nodig (en zelfs ongewenst).
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.