Als je op deze community naar boven 'scrolled' dan komt die navigatie balk in beeld, en verspringt het hele beeld naar beneden.
De navigatiebalk komt dus niet als overlay zoals gangbaar is op de meeste site, maar drukt je hele scherm naar beneden.
Kan dat ergens uit worden gezet? Echt mega irritant.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welk apparaat en browser
Ik snap dat het je enorm irriteert @Mr. Jinx! Ik heb het hier even gecheckt, maar ik ervaar dit niet. Heb je antwoord op de vraag @anoniemforum?
Dat is vreemd, of ik ben overgevoelig, dat kan natuurlijk ook.
Gewoon Windows 10 + Edge. Niets speciaals, geen ad blockers.
Heb het ook nog met Chrome geprobeerd, maar daar exact hetzelfde effect.
kun je een filmpje van het probleem maken
Heel kort filmpje, want mag niet groter dan 5MB zijn.
Je ziet telkens als de navigatie balk bovenaan in beeld komt, dat het beeld een beetje verspringt.
Op de normale ziggo.nl site komt er ook een navigatie balk in beeld tijdens het scrollen, maar daar gaat het wel goed en verspringt het beeld niet. De navigatiebalk komt dan dus echt over het beeld heen en drukt de boel niet naar beneden.
duidelijk dat is bij mijn in ios safari ook
maar even afwachten wat een moderator er over te zeggen heeft
Bedankt voor het filmpje! Ik heb dit ook even voorgelegd aan onze Community Developer @Anne H, iedereen ziet dit verschijnsel.
Wanneer je met de muis omhoog scollt, moet de pagina vloeiend naar beneden gaan. De pagina verspringt echter enkele pixels in plaats van dat je een vloeiende beweging ziet. Wanneer je vlot scrollt zie je het bijna niet, wanneer je langzaam scollt gaat meer opvallen.
Bij verreweg de meeste mensen valt het niet op. We hebben 1 eerdere melding hiervan gehad en daar gaan we jullie meldingen aan toe voegen. Dit zal niet op korte termijn opgelost zijn. Meer meldingen in dit topic zijn welkom.
Het element die de beweging van de navigatiebalk regelt op ziggo.nl is niet hetzelfde als die op de Community en wij hebben daar geen volledige controle over. Helaas is het element van ziggo.nl dus niet te kopiëren naar de Community. (Dan zou het wel snel gefikst zijn natuurlijk, maar helaas.)
Hier hetzelfde met Chrome/WIN10
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.