Ik heb op een aantal artikelen gereageerd en merk dat ik bij de ene wel automatisch een abonnement krijg maar bij een ander niet ?
Zelfs bij één die ik zelf gestart heb krijg ik geen notificaties...
Wie weet...
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @LeoGraper!
Je kunt in jouw profiel aangeven waar je meldingen van wilt ontvangen. Neem hier een kijkje om jouw voorkeuren naar hartenlust instellen.
Hoi Cecilia, ja, die ken ik en had ik al gechecked, zal mijn opties even toevoegen, dacht eigenlijk aan elders in de opties want volgens mij met mijn opties zou ik automatisch een abo moeten krijgen als ik ergens op een topic reageer toch ?
Ik krijg dus niet een email als iemand op mijn eigen gemaakte topic reageert..
@LeoGraper Fijn dat je de instellingen hebt toegevoegd. Je hebt onderstaande optie ingeschakeld:
Van belang is dat je vervolgens onder de 'meldingsinstellingen' bij e-mailinstellingen de volgende optie ook aanzet. Je kan dan kiezen voor 'onmiddellijk.
Als je beide ingesteld hebt, dan zou je dus een e-mail moeten krijgen als iemand reageert in een door jouw gestart topic. Waar ik verder nog wel nieuwsgierig naar ben is of je verder wel overige notificaties van de Community ontvangt per e-mail?
Beste @Cecilia , ik was niet duidelijk genoeg, de opties die ik toonde hiervoor stonden al aan, zoals het hoort en ik gewend ben.
Alleen latere reacties op topics hebben er niet voor gezorgd dat ik dit dagelijks in een email zag.
Het frapante is ook dat ik van het door mij aangemaakte topic over niet werkende vaste telefonie bij mijn nieuwe modem zijnde
https://community.ziggo.nl/t5/Bellen/Nieuw-modem-en-telefonie-werkt-niet-geeft-een-rare-pieptoon/m-p...
totaal geen email meldingen krijg ?
Even nog voor de volledigheid mijn volledige opties;
Ben ik weer, deze zag ik net niet toen ik aan mijn antwoord begon 🙂
Jazeker, van de topics 5.13 en 5.14, wijkkasten schade of andere malheur, events, om maar een paar te noemen, ontvang ik dagelijks.
Raar is ook dat binnen mijn profiel de abonnementen wel genoemd staan.
Enige wat ik kan zien is dat dit mijn enige bo is naar Bellen de rest is TV.
Hi @LeoGraper - het is erg bijzonder dat het ondanks de juiste instellingen toch niet helemaal lekker loopt met de notificaties. Zie je hier ook enige lijn in? Dan bedoel ik met het oog op 'onderwerpen' bijvoorbeeld? Ik tast zelf ook wat in het duister op dit moment.
We hebben hier (nog) niet meer meldingen over ontvangen. Ik heb zojuist het topic voorzien van een knop zodat anderen zich hier ook kunnen melden als zij dergelijke problemen ervaren.
Tja, normaal gaat dit allemaal vanzelf, alleen dus in subforum Bellen ging het even fout, snap er nog steeds geen biet van, intussen wel via Meldingen Aan knop mezelf geabonneerd. Het is geen halszaak, maar wel heel apart, zag wel in de dagelijkse overzichten als ik er op zocht dat er iemand had gereageerd, maar dat is de algemene e-mail, ik had iedere reactie apart als email binnen moeten krijgen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.