Vraag
Reacties
nspoor
Level 16

Antwoorden op prive bericht vaak niet mogelijk

Met regelmaat krijg ik deze melding als ik op een DM van een Ziggo moderator wil reageren 

U hebt voor nu de limiet bereikt voor het aantal privéberichten dat u kunt versturen.

Probeer het later opnieuw.

Dit is soms best vervelend omdat je dan een x periode geen berichten kan versturen.

Wat is hiervan de oorzaak?

e-mail meldingen
Aan Uit
46 Reacties 46
MR_CHIP
Level 19

.....

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19

echt jammer om te zien dat ook dit weer lang duurt

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19

Is er eindelijk al een update tis lang stil

0 Kudos
Pasi
Level 19

@MR_CHIP  schreef:

Is er eindelijk al een update tis lang stil

Ik begin meer het idee te krijgen dat e.e.a. op instorten staat.

Hoe lang duurt dit probleem wel niet? Dan zijn er nog problemen met de activatie via Ziggo van verschillende  streamingdiensten, waardoor klanten soms al maanden daarop moeten wachten. En ook wachten we nog steeds op een forum update.

En Ziggo blijft maar vertellen dat ze heel hard er mee bezig zijn...tuurlijk 😲😡.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @MR_CHIP 

Zodra er een update is, zullen we dat hier zeker melden. Het is niet nodig om tussentijds updates te vragen, we zullen deze echt delen zodra ze er zijn. 

Pasi
Level 19

@Rikst  schreef:

Hi @MR_CHIP 

Zodra er een update is, zullen we dat hier zeker melden. Het is niet nodig om tussentijds updates te vragen, we zullen deze echt delen zodra ze er zijn. 

Normaal gesproken, als dit probleem binnen afzienbare tijd zou worden opgelost, dan zou het steeds om een status vragen ( inderdaad ) niet nodig zijn.

Maar om nu te schrijven dat "..Het is niet nodig om tussentijds updates te vragen...", terwijl dit probleem al in september afgelopen jaar is gemeld en de laatst reactie van Ziggo van 29 maart ( 2 maanden geleden ! ) is. Dat lijkt me geheel niets meer met klanten service te maken te hebben.

Ziggo had beter kunnen schrijven "...excuses dat het alweer 2 maanden geleden is dat we u hebben geïnformeerd, maar er is na 8 maand nog geen voortgang te melden..."

MR_CHIP
Level 19

en gaat dit ooit goed werkenn?