1
Vraag
2
Reacties
nspoor

Level 16
  • 1332Posts
  • 54Oplossingen
  • 566Likes

Antwoorden op prive bericht vaak niet mogelijk

Met regelmaat krijg ik deze melding als ik op een DM van een Ziggo moderator wil reageren 

U hebt voor nu de limiet bereikt voor het aantal privéberichten dat u kunt versturen.

Probeer het later opnieuw.

Dit is soms best vervelend omdat je dan een x periode geen berichten kan versturen.

Wat is hiervan de oorzaak?

Onderzoek gestart

Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak.

Uitgelicht
Alex

Community Moderator
  • 9686Reacties
  • 1124Oplossingen
  • 4397Likes

Nog geen voortgang waar ik op had gehoopt, maar toch even tussentijdse update. De standaard limiet ligt op 3 privéberichten per 30 seconden en 6 per 600 seconden. We hadden al geconcludeerd dat dit probleem echter een relatie heeft met die ongeldige HTML, elke 'retry' die je doet lijkt mee te tellen bij de limiet.

Wellicht ten overvloede, maar toch goed om nog even te herhalen: Bovenstaande betekent dat de foutmelding moet veranderen (er wordt nu gesuggereerd dat er iets is aangepast zodat je het opnieuw kunt versturen) óf de ongeldige HTML moet daadwerkelijk aangepast worden, zodat je eerstvolgende poging succesvol is. Ik kan het probleem ook vrij eenvoudig reproduceren als ik een tabel kopieer en deze wil versturen. Wordt vervolgd.

(Mocht ik nog bepaalde situaties over het hoofd zien, laat het vooral weten!)

46 Reacties 46
Meldingen
Aan Uit
MR_CHIP

Level 19
  • 12961Posts
  • 139Oplossingen
  • 4330Likes

.....

MR_CHIP

Level 19
  • 12961Posts
  • 139Oplossingen
  • 4330Likes

echt jammer om te zien dat ook dit weer lang duurt

MR_CHIP

Level 19
  • 12961Posts
  • 139Oplossingen
  • 4330Likes

Is er eindelijk al een update tis lang stil

Pasi

Level 19
  • 10613Posts
  • 508Oplossingen
  • 5873Likes

@MR_CHIP  schreef:

Is er eindelijk al een update tis lang stil

Ik begin meer het idee te krijgen dat e.e.a. op instorten staat.

Hoe lang duurt dit probleem wel niet? Dan zijn er nog problemen met de activatie via Ziggo van verschillende  streamingdiensten, waardoor klanten soms al maanden daarop moeten wachten. En ook wachten we nog steeds op een forum update.

En Ziggo blijft maar vertellen dat ze heel hard er mee bezig zijn...tuurlijk 😲😡.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5596Posts
  • 515Oplossingen
  • 1914Likes

Hi @MR_CHIP 

Zodra er een update is, zullen we dat hier zeker melden. Het is niet nodig om tussentijds updates te vragen, we zullen deze echt delen zodra ze er zijn. 

Pasi

Level 19
  • 10613Posts
  • 508Oplossingen
  • 5873Likes

@Rikst  schreef:

Hi @MR_CHIP 

Zodra er een update is, zullen we dat hier zeker melden. Het is niet nodig om tussentijds updates te vragen, we zullen deze echt delen zodra ze er zijn. 

Normaal gesproken, als dit probleem binnen afzienbare tijd zou worden opgelost, dan zou het steeds om een status vragen ( inderdaad ) niet nodig zijn.

Maar om nu te schrijven dat "..Het is niet nodig om tussentijds updates te vragen...", terwijl dit probleem al in september afgelopen jaar is gemeld en de laatst reactie van Ziggo van 29 maart ( 2 maanden geleden ! ) is. Dat lijkt me geheel niets meer met klanten service te maken te hebben.

Ziggo had beter kunnen schrijven "...excuses dat het alweer 2 maanden geleden is dat we u hebben geïnformeerd, maar er is na 8 maand nog geen voortgang te melden..."

MR_CHIP

Level 19
  • 12961Posts
  • 139Oplossingen
  • 4330Likes

en gaat dit ooit goed werkenn?