Met regelmaat krijg ik deze melding als ik op een DM van een Ziggo moderator wil reageren
U hebt voor nu de limiet bereikt voor het aantal privéberichten dat u kunt versturen.
Probeer het later opnieuw.
Dit is soms best vervelend omdat je dan een x periode geen berichten kan versturen.
Wat is hiervan de oorzaak?
Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak.
Volg dit topic voor updatesNog geen voortgang waar ik op had gehoopt, maar toch even tussentijdse update. De standaard limiet ligt op 3 privéberichten per 30 seconden en 6 per 600 seconden. We hadden al geconcludeerd dat dit probleem echter een relatie heeft met die ongeldige HTML, elke 'retry' die je doet lijkt mee te tellen bij de limiet.
Wellicht ten overvloede, maar toch goed om nog even te herhalen: Bovenstaande betekent dat de foutmelding moet veranderen (er wordt nu gesuggereerd dat er iets is aangepast zodat je het opnieuw kunt versturen) óf de ongeldige HTML moet daadwerkelijk aangepast worden, zodat je eerstvolgende poging succesvol is. Ik kan het probleem ook vrij eenvoudig reproduceren als ik een tabel kopieer en deze wil versturen. Wordt vervolgd.
(Mocht ik nog bepaalde situaties over het hoofd zien, laat het vooral weten!)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nog geen voortgang waar ik op had gehoopt, maar toch even tussentijdse update. De standaard limiet ligt op 3 privéberichten per 30 seconden en 6 per 600 seconden. We hadden al geconcludeerd dat dit probleem echter een relatie heeft met die ongeldige HTML, elke 'retry' die je doet lijkt mee te tellen bij de limiet.
Wellicht ten overvloede, maar toch goed om nog even te herhalen: Bovenstaande betekent dat de foutmelding moet veranderen (er wordt nu gesuggereerd dat er iets is aangepast zodat je het opnieuw kunt versturen) óf de ongeldige HTML moet daadwerkelijk aangepast worden, zodat je eerstvolgende poging succesvol is. Ik kan het probleem ook vrij eenvoudig reproduceren als ik een tabel kopieer en deze wil versturen. Wordt vervolgd.
(Mocht ik nog bepaalde situaties over het hoofd zien, laat het vooral weten!)
ben benieuwd wat de voortgang is , die error en dat die tov het forum , het foute gedeelte niet aanpast is vrij vervelend
Geen nieuws @MR_CHIP - Als dit er is, dan delen we dat.
We zien dit probleem overigens alleen bij privéberichten, niet bij topics. Als iemand dit daar ook ervaart, hoor ik het graag.
gelukkig idd niet bij topics
Er is helaas nog geen nieuws over dit probleem, het onderzoek loopt nog steeds.
hopelijk gaat dit geen maanden duren 😛
@Alex en is er al iets bekend ? na 1 maand
en is er al iets bekend ? na 1 maand
Nee, helaas niet.
enig idee wanneer wel
Rond deze periode zal er sowieso niets aangepast worden, maar ook daarna weet ik het helaas niet. De impact van dit probleem acht ik zelf kleiner dan bijvoorbeeld de soms lege notificatie-feed die ook nog steeds open staat. Hier is relatief eenvoudig omheen te werken, als je eenmaal weet welke HTML-stukje dit veroorzaakt (niet alles namelijk).
ah ok , ik zal het blijven vragen om de zoveel tijd you know me 😉
en @Alex ?
Geen nieuws, @MR_CHIP
enig nieuws ?
Nee, helaas nog steeds niet.
gaat dit ook net zo lamg duren als het aanpassen van de mobile editor ......
@Alex en?
Als er nieuws is, @MR_CHIP , dan hoor je van ons :-).
ben benieuwd of dit ook belachelijk lang gaat duren
@MR_CHIP schreef:ben benieuwd of dit ook belachelijk lang gaat duren
👍
Tja, als je naar de datum kijkt, dan zegt dat genoeg !
Ziggo doet misschien wel als ze ermee bezig zijn, maar m.i. wachten ze rustig op de volgende Khoros (sub-) versie en hopen dat e.e.a. daarin is aangepast.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.