Met regelmaat krijg ik deze melding als ik op een DM van een Ziggo moderator wil reageren
U hebt voor nu de limiet bereikt voor het aantal privéberichten dat u kunt versturen.
Probeer het later opnieuw.
Dit is soms best vervelend omdat je dan een x periode geen berichten kan versturen.
Wat is hiervan de oorzaak?
Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak.
Volg dit topic voor updatesNog geen voortgang waar ik op had gehoopt, maar toch even tussentijdse update. De standaard limiet ligt op 3 privéberichten per 30 seconden en 6 per 600 seconden. We hadden al geconcludeerd dat dit probleem echter een relatie heeft met die ongeldige HTML, elke 'retry' die je doet lijkt mee te tellen bij de limiet.
Wellicht ten overvloede, maar toch goed om nog even te herhalen: Bovenstaande betekent dat de foutmelding moet veranderen (er wordt nu gesuggereerd dat er iets is aangepast zodat je het opnieuw kunt versturen) óf de ongeldige HTML moet daadwerkelijk aangepast worden, zodat je eerstvolgende poging succesvol is. Ik kan het probleem ook vrij eenvoudig reproduceren als ik een tabel kopieer en deze wil versturen. Wordt vervolgd.
(Mocht ik nog bepaalde situaties over het hoofd zien, laat het vooral weten!)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zelf vaak problemen ervaren met het sturen van Pb's naar Moderators, maar deze heb ik ooit één keer meegemaakt.
Daarna heb ik deze melding nooit meer gezien.
@nspoor schreef:Met regelmaat krijg ik deze melding als ik op een DM van een Ziggo moderator wil reageren
U hebt voor nu de limiet bereikt voor het aantal privéberichten dat u kunt versturen.
Probeer het later opnieuw.
Dit is soms best vervelend omdat je dan een x periode geen berichten kan versturen.
Wat is hiervan de oorzaak?
De oorzaak wordt toch genoemd u heeft meer dan het toegestane aantal priveberichten verstuurd.
Er is in de community software blijkbaar een instelling gedaan dat er een xx aantal priveberichten per periode mogen worden verstuurd.
Kan zijn @Garihd , maar ik stuur amper Pb's naar wie dan ook. En ik heb deze melding ook ooit een keer mogen ontvangen. 😂
@Garihd Nee, in overleg met de ziggo test moderator is ook dit topic.
Er is dan nog geen bericht verstuurd in de afgelopen 60 minuten.
Vaak is het ook het 1e prive bericht van de dag wat zo fout gaat. Nadeel is je kan de test moderator niet beantwoorden en die zou kunnen denken raar ik krijg geen antwoord. Deze moderator heb ik ook op andere manier dan via de community contact mee en het ook besproken, vandaar een topic zodat het bij de community beheerders onder de aandacht kan komen.
@nspoor schreef:@Garihd Nee, in overleg met de ziggo test moderator is ook dit topic.
Er is dan nog geen bericht verstuurd in de afgelopen 60 minuten.
Apart dat de moderator uit het test topic dit niet zelf intern aankaart bij een community developper. Als er geen of weinig prive berichten zijn verstuurd is het uiteraard een bug.
De melding lijkt mij duidelijk genoeg, blijkbaar wordt deze foutief getriggerd.
Door er een topic van te maken kan men wel monitoren of er meer community leden zijn met dit probleem @Garihd
@Meneer C. schreef:Door er een topic van te maken kan men wel monitoren of er meer community leden zijn met dit probleem @Garihd
Zit wat in, dan zou de vraagstelling anders moeten bijvoordbeeld wie krijgt deze melding ook te zien. Nu wordt alleen naar de oorzaak gevraagd.
Daar heb jij zeker een goed punt @Garihd
Is dat een idee @nspoor ?
een moderator kan dit vast en zeker laten verhogen qua limiet
Maar is er dan een limiet ? En zo ja, hoe hoog ?
Zoals ik hier al eerder aangaf heb ik de melding ook een keer gehad en ik stuur amper Pb's.
Hi all,
Er is zeker een limiet in gesteld, maar hier lijkt iets anders fout te gaan dus dat willen we gaan uitzoeken. Daarom een aantal vragen:
-Sinds wanneer wordt dit ervaren? Is het recent of speelde dit eerder ook al?
-Verschijnt er eerst ook een andere foutmelding over HTML in het bericht?
-Maakt het uit of het een nieuw gesprek is of een reactie op een ander bericht?
Hallo @Rikst , bij mij is het ooit één keer voorgekomen, daarna niet meer. Dus heeft voor mij weinig zin om te monitoren denk ik.
@Rikst vandaag 13-09-2020 tussen 10:30 en 10:40 dit issue kunnen triggeren met een identieke actie als de aanleiding tot dit topic
Na het beantwoorden van een moderator met informatie van een modem serie nummer + mac gaat het mis
TG******-ZG
TG******-ZG
SN ************
CM MAC: **:**:**:**:**:**
Je krijgt dan de volgende meldingen:
---
Het volgende is misgegaan. Probeer het opnieuw.
Je bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en verzend het opnieuw wanneer je tevreden bent met het resultaat.
---
opnieuw verzenden (meer keren)
---
je krijgt dan 5 keer deze melding (ook al zou de tekst dus al aangepast zijn volgens het bericht)
---
Hierna komt deze melding.
U hebt voor nu de limiet bereikt voor het aantal privéberichten dat u kunt versturen. Probeer het later opnieuw.
** alle teksten gekopieerd en geplakt naar notepad om HTML issues te voorkomen 😉 **
Ondanks dat er dus staat De ongeldige HTML is verwijderd is dit dus niet het geval vermoed ik
dat is idd een bug die ik al eerder gemeld had bij diegene via PB (2 maanden geleden ) daar is alleen nooit gevolg op gekomen (misschien omdat ik het niet zo goed kon uitleggen)
bij een forum bericht kan je nadat je die melding hebt gekregen het bericht wel versturen , bij een privebericht werkt dat niet en blijf die melding komen gevold door een maximum aantal prive berichten gestuurd
Hi @nspoor,
Excuus dat een reactie dit keer wat langer uitbleef. Dank voor alle details, dit lijkt ergens bij het platform mis te gaan en ik heb dit inmiddels doorgezet.
@Alex heb je een update voor ons ?
Helaas niet een relevante, behalve dat dit probleem bij meer Khoros-Communities lijkt te hebben gespeeld. Dat geeft me in ieder geval hoop op spoedig herstel, maar vooralsnog is het afwachten en is er inhoudelijk verder nog niets te melden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.