Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Alles over de moderators van de Community

 

Vraag jij je ook af wie de mensen achter de schermen van onze community zijn? Dan ben je hier aan het juiste adres! In dit topic geven we je een duidelijk beeld van de rol en verantwoordelijkheden van onze community moderators.


 

Hoe herken je een Ziggo moderator?

Misschien heb je ons al eens voorbij zien komen. Ziggo moderators herken je aan de rol 'Community Moderator' en het Ziggo-logo voor onze naam. Hier zie je een voorbeeld:

Welmoed_0-1740745648226.png

 

Voorbeeld moderator profiel



Wat is een moderator?

Binnen het Community Team zijn er verschillende werkzaamheden en heeft een ieder zo zijn of haar eigen rol. We zorgen er allereerst voor dat iedereen zich welkom voelt op de Community. We letten op de sfeer en bewaken daarbij onze kernwaardes en huisregels. We zorgen ervoor dat iedereen de juiste hulp en service krijgt en alle relevante informatie goed vindbaar is.


Wat doet een moderator?

    • Monitoren van álle topics en opvallendheden zoals storingen
    • Toekennen van juiste labels en leesbare titels
    • Verbeteren van vindbaarheid en lay-out
    • Selecteren en uitlichten van oplossingen en reacties
    • Handhaven van huisregels en aanpassen waar nodig
    • Up-to-date houden van topics
    • Pro-actief schrijven van informatieve topics


Wat is het Community Testpanel? 

Een heel belangrijk onderdeel is ons Testpanel en de moderators die actief zijn bij het testen van nieuwe producten, software en firmware. Ons enthousiaste Testpanel met klanten en collega's helpt ons bij het testen en verbeteren van onze producten. Meer weten? Lees het artikel: Meedoen met het Community Testpanel 


Klant-helpt-klant & onze service

Onze Community is een mooie plek waar je andere klanten vindt met ontzettend veel kennis. Er worden veel handige tips en goede adviezen gedeeld waar iedereen iets aan heeft. Samen weten we meer!

 

Waar specifieke hulp vanuit Ziggo zelf nodig is, springen wij natuurlijk bij. We praten mee in de topics en zorgen voor de juistheid van de informatie. Zo willen we stimuleren dat iedereen zijn kennis blijft delen en actief aanwezig wil zijn in de topics.


Topics aangepast door een moderator

Om de Community waardevol en prettig te houden, is het soms nodig om berichten te wijzigen, te sluiten of te verwijderen. In het topic ziet dat er als volgt uit: ***aangepast door moderator [reden]***

 

Topics die verouderde informatie bevatten of op een andere manier niet meer relevant zijn, verplaatsen we naar het archief. Je kunt ze daar nog wel vinden, maar komen niet meer naar voren in de zoekresultaten. Op deze manier zorgen we ervoor dat je nog beter en sneller relevante en up-to-date informatie vindt.

 

 

Heb je na alle informatie toch nog vragen, een tip of een opmerking voor ons? Voel je vrij om ons te benaderen door een DM te sturen of een topic te openen.

e-mail meldingen
Aan Uit
36 Reacties 36
Verwijderd account
Niet van toepassing

Ik ken Serkan al een aantal jaren en we hadden altijd goed contact.

Hij hielp mij vaak eens met een probleempje of zoiets en dat werdt dan altijd direct opgelost.

Ook prive deelden wel eens iets en vindt het daarom vreemd dat ik hem niet kan bereiken?

0 Kudos
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Fijn om te lezen dat jullie goed contact hadden. Serkan is op dit moment niet aanwezig, daarom kun je hem niet bereiken! Mijn aanbod om je te helpen staat natuurlijk, dus dan hoor ik het graag! 

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

Heel lief en attent van je,maar hij is toch niet ziek of corona,?

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

Ik ben een man van gadgets en zodoende had ik mij weer als tester van die 3 wifi dingen?opgegeven,maar hoorde niks.

Ik ben reeds tester bij ziggo.

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

Sorry ,ze heten smart wifi?

0 Kudos
Marije
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Je hebt het helemaal bij het juiste eind, @Verwijderd account. Het is de Smart Wifibooster set (Deco's) die je dan aan het testen bent. Als de vragen die je hebt over de testen gaan, kun je het beste terecht in de besloten test-groep. 

 

Serkan maakt het goed, hij heeft even lekker vrij! Als je specifiek graag hem wilt bereiken, kun je hem via zijn profiel een bericht sturen. Zodra hij terug is, zal hij dan reageren op je. 

 

Als je een andere vraag hebt, kun je altijd hier terecht 🙂 

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

Ik wil graag die dingen testen,ik heb ze nog niet,vandaar

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

Sorry,maar heb jij zijn profiel om hem berichtje te sturen?

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Zeker @Verwijderd account! Als je hier klikt dan kom je bij zijn profiel uit. 

0 Kudos
marobel
Level 2

waar kan ik de post naartoe sturen

0 Kudos
Pasi
Level 19

@Lycke  schreef:

...Hoe herken ik een moderator?...

 

De Community moderators dit kan je van ons verwachten.png


'Z' ?

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Goed dat je dit meldt en dat je zo oplettend bent @Pasi. Ik heb het voor je doorgezet zodat dit topic wordt geupdate.

0 Kudos
B.Scheren
Level 1

Goede avond

 

ondertussen ben ik ten einde raad.

Niemand bij Ziggo wil of kan mij helpen.

Ik heb ziggo wifipods (4x). Deze heb ik destijds gekocht en zijn dus mijn eigendom.

Enige tijd geleden heb ik mijn abonnement bij Ziggo opgezegd.

Ik ga er dan van uit dat mijn pods automatisch worden losgekoppeld van mijn modem.

niet dus.

Mijn zoon is wel nog abonnee van Ziggo en wilde graag de pods gebruiken.

Gaat dus niet, ze zijn nog gekoppeld. Ziggo is niet in staat deze alsnog te ontkoppelen omdat ik geen modem meer heb van hun. Zij zijn mij ook niet ter wille om mijn pods te ruilen voor losgekoppelde omdat door hun schuld mijn pods waardeloos zijn geworden.

kunnen jullie mij helpen?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast dank

groeten

 

Ben Scheren

 

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

@B.Scheren Het is niet verstandig (en niet nodig) om je adresgegevens in een openbaar topic te vermelden. Je kunt deze nog tot 18:44 verwijderen door naar Screenshot 2024-06-03 at 17-51-23 Re Mails versturen lukt niet.png rechtsboven je reactie te gaan en 'Reactie bewerken' te kiezen.

 

Je stelt je verzoek in dit topic niet op de juiste plaats. Je kunt contact opnemen via de chat in dit topic om de SmartWifi pods te laten ontkoppelen, je komt dan in contact met een Ziggo-medewerker die specifiek hiervoor bevoegdheden heeft.

 

Ik zie dat je in april al een topic had gestart hierover: Ontkoppelen Wifi-pods. Na de vraag van Judith kwam geen reactie meer. In dit topic heb je de serienummers al vermeld, het was dus ook niet nodig om foto's van de pods te plaatsen.

0 Kudos
B.Scheren
Level 1

Thanks, heb het verwijderd.

0 Kudos
B.Scheren
Level 1

Dank je wel.

het klopt dat ik eerder dit probleem heb gemeld.

wegens privé omstandigheden heb ik niet meer kunnen reageren.

Hoe kan ik het proces weer in gang ztten?

 

Groeten

 

Ben 

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Je kunt contact opnemen via de chat in dit topic om de SmartWifi pods te laten ontkoppelen, je komt dan in contact met een Ziggo-medewerker die specifiek hiervoor bevoegdheden heeft. Ik zie alleen dat er op dit moment geen medewerkers beschikbaar zijn, je kunt het later vanavond of morgen proberen.

0 Kudos