Vraag jij je ook af wie de mensen achter de schermen van onze community zijn? Dan ben je hier aan het juiste adres! In dit topic geven we je een duidelijk beeld van de rol en verantwoordelijkheden van onze community moderators.
Misschien heb je ons al eens voorbij zien komen. Ziggo moderators herken je aan de rol 'Community Moderator' en het Ziggo-logo voor onze naam. Hier zie je een voorbeeld:
Voorbeeld moderator profiel
Binnen het Community Team zijn er verschillende werkzaamheden en heeft een ieder zo zijn of haar eigen rol. We zorgen er allereerst voor dat iedereen zich welkom voelt op de Community. We letten op de sfeer en bewaken daarbij onze kernwaardes en huisregels. We zorgen ervoor dat iedereen de juiste hulp en service krijgt en alle relevante informatie goed vindbaar is.
Een heel belangrijk onderdeel is ons Testpanel en de moderators die actief zijn bij het testen van nieuwe producten, software en firmware. Ons enthousiaste Testpanel met klanten en collega's helpt ons bij het testen en verbeteren van onze producten. Meer weten? Lees het artikel: Meedoen met het Community Testpanel
Onze Community is een mooie plek waar je andere klanten vindt met ontzettend veel kennis. Er worden veel handige tips en goede adviezen gedeeld waar iedereen iets aan heeft. Samen weten we meer!
Waar specifieke hulp vanuit Ziggo zelf nodig is, springen wij natuurlijk bij. We praten mee in de topics en zorgen voor de juistheid van de informatie. Zo willen we stimuleren dat iedereen zijn kennis blijft delen en actief aanwezig wil zijn in de topics.
Om de Community waardevol en prettig te houden, is het soms nodig om berichten te wijzigen, te sluiten of te verwijderen. In het topic ziet dat er als volgt uit: ***aangepast door moderator [reden]***
Topics die verouderde informatie bevatten of op een andere manier niet meer relevant zijn, verplaatsen we naar het archief. Je kunt ze daar nog wel vinden, maar komen niet meer naar voren in de zoekresultaten. Op deze manier zorgen we ervoor dat je nog beter en sneller relevante en up-to-date informatie vindt.
Heb je na alle informatie toch nog vragen, een tip of een opmerking voor ons? Voel je vrij om ons te benaderen door een DM te sturen of een topic te openen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Lycke Ziggo wrote:
@N.N. Graag gedaan!
Om je vraag te beantwoorden: dit wisselt. Een aantal moderators werkt volledig op de Community en een aantal deels.
De andere werkstromen waarop (een aantal) moderators actief is zijn bijvoorbeeld social media (webcare), chat, mail of telefonische klantcontact. Heel divers, dus!
Beeblebrox wrote:
Hoi Lycke Ziggo,
Zijn de moderators nu wel in het weekend aanwezig ???
Shilka wrote:
Ik wou even vermelden dat de link in de eerste regel van het eerste bericht (de huisregels) niet werkt (levert "Helaas heb je geen toegang tot deze pagina." op)
Ik ben opzoek naar moderator Serkan??
Goedemiddag @Verwijderd account! Wat is er precies aan de hand? Ik wil je met alle liefde verder helpen 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.