1
Vraag
2
Reacties
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Al gezien? Direct naar de laatste reactie.

Ik zie tot mijn grote verbazing onder elk topic een link om direct naar de laatste geplaatste reactie te gaan. Wat gaaf zeg! Hier ben ik meer dan blij mee. Hoef ik niet meer zo onnodig te scrollen in een topic om op zoek te gaan naar de laatste reactie. Je komt er direct door op de link te klikken. En wat zorgt voor minder klikjes. Erg handig dit. Ik weet niet wie hier voor gezorgd heeft, maar erg bedankt voor deze toevoeging. Een van mijn wensjes is uitgekomen 🤗

 

Een voorbeeld; Laatste reactie.PNG

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Pineapple,

 

Top om te lezen dat je hier blij mee bent 🙂 Ook wij vinden het een handige toevoeging!

 

Ik hoop dat je het goed vindt dat ik het topic alsnog heb verplaatst naar Over de Community.

Bekijk in context

6 Reacties 6
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Zeker een fijne toevoeging 🤗 Wil niet weten hoeveel ik 'onnodig' verschillende pagina's en allerlei reacties langs heb moeten scrollen 😋

Overigens zou dit topic prima onder 'Over De Community' kunnen vallen, maar goed.

Pineapple
Topicstarter
Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Ik twijfelde heel erg onder welk subforum ik dit topic zou plaatsen. Maar uiteindelijk toch maar voor hier gekozen. Ik wilde het in ieder geval wel aangeven. Want ben hier superblij mee!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Pineapple,

 

Top om te lezen dat je hier blij mee bent 🙂 Ook wij vinden het een handige toevoeging!

 

Ik hoop dat je het goed vindt dat ik het topic alsnog heb verplaatst naar Over de Community.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Inderdaad een fijne en handige toevoeging.

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

Inderdaad, nu nog 'naar laatst gelezen bericht'(na inlog) zoals op het oude forum 🙏😄

Pineapple
Topicstarter
Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

@Alex  schreef:

Hi @Pineapple,

 

Top om te lezen dat je hier blij mee bent 🙂 Ook wij vinden het een handige toevoeging!

 

Ik hoop dat je het goed vindt dat ik het topic alsnog heb verplaatst naar Over de Community.


Helemaal goed hoor. Ben in opperbeste stemming 🤗

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic