1
Vraag
2
Reageer en help mee
DINI

Level 5
  • 70Posts
  • 5Oplossingen
  • 3Likes

Afsluiten topic

Hoe sluit je een topic af
10 Reacties 10
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Dat kan alleen een moderator doen.

Die komt vanzelf binnen een dag in dit topic.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Welk Topic wil je afsluiten?
Laat dat ff weten (geef link) want anders weet een Moderator niet wat ie moet gaan afsluiten.

Je kunt je Topic een groen vinkje geven in de lijst, door een reaktie als Beste antwoord aan te wijzen.
Dat werkt in de praktijk vaak als 'afsluiting'.
DINI
Topicstarter
Level 5
  • 70Posts
  • 5Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb het groen vinkje geklikt Kijken als dit nu word afgesloten !!!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey DINI . Een topic wordt niet afgesloten met het groene vinkje. Daarmee geef je simpelweg aan dat je je antwoord gevonden hebt in/met dat bericht :-). Een topic afsluiten kan je niet zelf, maar kunnen wij wel voor je doen. Welk topic zou je graag af willen sluiten? 🙂
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Dat werkt in de praktijk vaak als 'afsluiting'.

Soort van afsluiting. Je blokkeert nieuwe reakties er niet mee.
DINI
Topicstarter
Level 5
  • 70Posts
  • 5Oplossingen
  • 3Likes
Ik wilde graag weten hoe !!
Dus nu vraag ik om deze topic af te sluiten
Al vast bedankt
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
DINI wrote:
Ik wilde graag weten hoe !!
Dus nu vraag ik om deze topic af te sluiten
Al vast bedankt



Vanwaar de haast? Het komt echt goed. Lycke Ziggo heeft al gereageerd in dit topic, dus zal het een dezer dagen ook wel even regelen. Komt echt in orde. maar helemaal begrijpen doe ik het niet. Je start een topic met de vraag die ook weer af te sluiten zonder iets voor te leggen... Dat ontgaat me, maar daar heb ik wel vaker last van :thinking:
DINI
Topicstarter
Level 5
  • 70Posts
  • 5Oplossingen
  • 3Likes
Zelf vind ik in de community goed dat je een topic kan beginnen en dat er veel mensen zijn die je kunnen helpen.
maar ik heb nog een topic en daar heb ik nog geen goed antwoord op gekregen.
Dus zou het eeuwig door kunnen lopen. Maar heeft dat weinig zin want soms kom je niet verder.
Vandaar mijn vraag !
Dus simpele vraag Hoe moet je een topic afsluiten, je bent hem toch ook zelf begonnen
.
Hopelijk is dit het antwoord op waarom en zo’haast
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Doorgaans worden vragen prima beantwoord. Veel klanten, waaronder ikzelf reageren op vragen waar we wat te bieden hebben. Lukt dat niet, dan kan een moderator altijd nog veel betekenen. Maar wonderen verrichten lukt helaas niet, dus niet altijd zal een vraag ook echt goed kunnen worden beantwoord.

En ja, je kan een topic starten, maar deze niet zelf zomaar afsluiten. Is ook een goede zaak vind ik. Want dan is reageren niet meer mogelijk en kan de persoon welke een antwoord wel weet, dat niet meer plaatsen. Maar vaak is een topic beantwoord en word deze gesloten en verdwijnt dan bv. naar het archief.

Maar je moet er geen probleem van maken als een topic open blijft, want dat is vaak het geval, en helemaal niet iets om je druk over te maken.

maar Lycke Ziggo had hier al gereageerd en uitleg gegeven, en wellicht zal zij nogmaals reageren.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ik heb het topic bij deze gesloten. Als je een ander topic graag gesloten ziet, mag je dit altijd in het betreffende topic vragen :-).

*toevoeging*.
Doorgaans worden topics uiteindelijk altijd gesloten. Vaak na bijvoorbeeld een aantal weken inactiviteit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic