Verwijderd account
Niet van toepassing

Afmelden voor email community met dagelijkse activiteiten update

Ik ben sinds paar maanden geen lid meer van Ziggo, heb me afgemeld voor alle Ziggo topics, waaronder tests. Ik blijf echter dagelijkse update activiteiten ontvangen via mail, en kan met geen mogelijkheid hier vanaf komen. krijg wel volgende error melding : 

Er is een onverwachte fout opgetreden.
  • Je verzoek is mislukt. Neem contact op met je systeembeheerder en vermeld de datum en het tijdstip waarop je de foutmelding ontving en de volgende uitzonderings-ID: 53BFDB69.

Kan iemand me helpen om de dagel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @Verwijderd account! Knap irritant dat het afmelden niet lukt! Dit is bekend bij ons en daar zijn we druk mee bezig. De mails hebben we nu vanaf deze kant uitgezet. Alleen als je nog specifiek genoemd wordt in een topic krijg je bericht 🙂 Verder niet meer! Excuses voor het ongemak! 

Bekijk in context

6 Reacties 6
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Heb je hier al een een vinkje geplaatst?

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Dank voor reactie, vinkje staar er al, dus dit is helaas geen oplossing.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Wellicht is opheffen van je community-account een optie? Een moderator kan dat voor je regelen.

Laat maar weten.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @Verwijderd account! Knap irritant dat het afmelden niet lukt! Dit is bekend bij ons en daar zijn we druk mee bezig. De mails hebben we nu vanaf deze kant uitgezet. Alleen als je nog specifiek genoemd wordt in een topic krijg je bericht 🙂 Verder niet meer! Excuses voor het ongemak! 

Hannahcee

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik kan me helaas ook niet afmelden voor de emails, krijg 404 foutmelding (whitepage). Ik wil geen dagelijkse en ook geen maandelijkse mails

Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Gaa naar instellingen via je avatar.

 

Zet ''Stuur me geen e-mails'' aan.

 

Steefb_0-1678356660678.png

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic