Beste mensen van de Ziggo Community
Hoe kan ik mijn Ziggo Community account verwijderen?
In afwachting van uw antwoord.
Groeten,
Klaas
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Verwijderd account,
Zojuist heb ik een verzoek ingediend tot het verwijderen van jouw account. Dit wordt zo spoedig mogelijk geregeld. Nog een fijne dag gewenst! 😉
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Beste Klaas,
Ik ga vragen of een moderator je account wilt verwijderen, dit kan je niet zelf doen.
Jammer dat je ons wilt verlaten maar je kan altijd in de toekomst een nieuwe aanmaken voor hulp.
Zet voor de laatste keer even je gegevens neer.
ik wens je goede voor in de toekomst en wie weet zien we je wel weer een keer verschijnen.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Dan kan een Moderator je met je gegevens en dit topic aan de slag..
Krijg ik nog bericht zodra de moderator mijn account heeft verwijderd?
Goedemorgen @Verwijderd account
Bij deze staat er een aanvraag uit om je account te verwijderen, dit wordt zo snel mogelijk voor je geregeld. Fijne dag vandaag!
Bij dezen het verzoek om mijn community account te verwijderen 😊
Zal moderator vragen of deze jou account wil verwijderen. @Verwijderd account
Goedemorgen @Verwijderd account,
Zojuist heb ik een verzoek ingediend tot het verwijderen van jouw account. Dit wordt zo spoedig mogelijk geregeld. Nog een fijne dag gewenst! 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.