janlohman2

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Account niet meer toegangkelijk

Halolo allemaal,

 

Ik had een account hier op het forum, en zag toen ik mijn ziggo spam leegde (474 berichten) iets voorbij komen van een prive bericht. Nu kan ik dus niet meer op mijn account inloggen.

 

hoe kom ik er toch nog bij?

Via mijn ziggo inloggen wat ik deed kan dus niet meer.

 

Groet, Jan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@janlohman2 Jazeker! Ik dien een verzoek in om het oude account xsjlo te herstellen. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een mail over een privébericht is omdat iemand je een privébericht gestuurd heeft, dat kan niet je Mijn Ziggo en de inlog in het forum veranderen.

 

Wat was je eerdere accountnaam hier op het forum?

Kun je met die naam inloggen?

janlohman2
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Bert, 

volgens mij was dat janlohman, maar ik weet het niet meer zeker, kan ook xsjlo zijn geweest. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt straks hier langs.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @janlohman2 en een warm welkom op de Community,

Goed dat je hiermee even aan de bel trekt d.m.v. dit topic! Ik begrijp dat je problemen hebt met het inloggen op jouw account. Zo te zien heb je het Mijn Ziggo account gekoppeld aan het Community account (Single Sign On). Klopt het dat het account waarmee je nu dit topic hebt aangemaakt een nieuw account is? Als je nog de oorspronkelijk accountnaam weet controleer ik voor je of het mogelijk is de koppeling tussen je oorspronkelijke account en Mijn Ziggo te herstellen. Kun je via een privebericht doorgeven welke gebruikersnaam je eerst had op de Community?

janlohman2
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag @Paul , ik zou graag een DM sturen, maar helaas heb ik de knop niet 😞

 

Het oude account is xsjlo, is dit te herstellen?

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ga naar berichten bovenaan > klik op het oranje vierkant > type de naam Paul in het venster verzenden naar.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@janlohman2 Jazeker! Ik dien een verzoek in om het oude account xsjlo te herstellen. 

Marianne2023

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bij mij duurde het 3 weken voordat mijn account hersteld waren. Heeft 2 weken geduurd. Kan weer geen mail ontvangen. Weigert mijn wachtwoord 

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Marianne  dat is natuurlijk bijzonder irritant. Sorry! Gelukkig is het vaak met enkele handelingen weer op te lossen. 

Wis even van al je browsers de cache en cookies. Wijzig dan je wachtwoord voor je e-mail in je Mijn Ziggo. Wacht dan 24 uur, check het dan nog eens. Hoe gaat het dan? 

Uitgelicht topic