1
Vraag
2
Reacties
PJD_

Level 10
  • 424Posts
  • 6Oplossingen
  • 335Likes

Aantal likes per uur.

Kom er net achter dat je maar 60 likes per uur kunt geven, doe er je voordeel mee.😉

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

Je hebt toch wel een redelijk nutteloos bestaan, als je dit soort dingen uitzoekt. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@PJD_ ik ben blij dat ik dit weet en ook fijn dat u er blijkbaar moeite in heeft gestoken om dit te ontdekken. 👍🏻

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

@Wim C. en @PJD_ ik heb jullie maar gelijk een LIKE gegeven.
Misschien schiet er nog iets mee op 😂🤣

Eigenlijk zeg ik dan nog liever: Hele fijne jaarwisseling gewenst en een gezond 2023!

Buurman

Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

@PJD_  schreef:

Kom er net achter dat je maar 60 likes per uur kunt geven, doe er je voordeel mee.😉


OMG, ik ga liever mijn tijd NUTTIG buiten deze community besteden dan 60 keer per uur ZINLOOS op die like knop te gaan rammen 🙄

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

Je hebt toch wel een redelijk nutteloos bestaan, als je dit soort dingen uitzoekt. 

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@Buurman , dat was  gelijk. 😃

VZWatcher

Level 12
  • 627Posts
  • 3Oplossingen
  • 525Likes

Ja, wat js zinloos? Ik vind het zin- en nutteloos om in dit topic te melden dat iets wat iemand heeft uitgezocht aks zinloos weg te zetten. Ook al is de informatieve waarde voor velen laag. Daarnaast roept Ziggo dit wat jij noemt zinloos gedrag over zichzelf af door een serieus klantenforum dat zijzelf in allerlei communicatie naar voren schuiven als belangrijkste klantenserviceorgaan te verlagen tot een game waarbij likes en zinloze/nutteloze berichten en likes bijdragen tot het verkrijgen van een hoger level.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Deze beperking is ook echt een game mechanisme. Daar heb je ook dit soort beperkingen.

 

Uiteraard zijn er belangrijkere dingen in het leven. Wie dit zinloos vind doet er beter aan de verstandigste te zijn en reageer gewoonweg niet zoals terecht is geschreven.

 

 

 

Dit en andere zaken laten de zinloosheid van dat hele like's en level gebeuren zien.

 

Ps.

Een definitie van een community is: een groep mensen met dezelfde interesse die hier actief met elkaar over praten. Zowel op een platform als in real life. In de praktijk blijkt dat mensen zich met hun community of communities identificeren.

 

Ik vind hier weinig terug van een letterlijke community gevoel.

 

Kortom wat wil Ziggo een professioneel forum waar klanten andere klanten helpen zover dit kan. Of een community waar het alle kanten op kan gaan en zo af en toe een toevallige passant wordt geholpen??

 

PJD_
Topicstarter
Level 10
  • 424Posts
  • 6Oplossingen
  • 335Likes

Ik moet iedereen gelijk geven, compleet zinloos en nutteloos om dit uit te zoeken en ook zonde van de tijd.

Maar je moet soms iets doen om een systeem te proberen te doorgronden, daarbij zijn er in dit topic 2 dingen naar boven gekomen.

1. Een nutteloos geopend topic.

2. Een nutteloos geconstateerde beperking in het aantal likes.

 

Maarja, Ziggo vond het leuk om er een soort beloning aan te geven als je bepaalde dingen doet, en ondanks dat Ziggo het niet zo bedoeld heeft zie ik het wel zo om dit uit te spelen, de oude gamer, wolfenstein het orgineel dus best effe terug, kwam in mij boven, en een beetje Max Payne.😁😁😁

PJD_
Topicstarter
Level 10
  • 424Posts
  • 6Oplossingen
  • 335Likes

Voor het geval, de oplossing die aangegeven is heb ik gedaan, is inderdaad nutteloos zoals ik al schreef, maar liep er toevalig tegenaan, liken is nu over, ik zit op de 250 en dat was het doel.😜😜

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic