L.S.,
Als Ik mij wil registreren met “ik heb al een Ziggo account” krijg ik na het invullen van mijn huidige community gebruikersnaam de melding: gebruikersnaam niet beschikbaar. Kies een andere naam.
Bij het inloggen met e-mailadres en wachtwoord op de hoofdpagina krijg ik onderstaande melding:
"Poging om bij account met eenmalige aanmelding aan te melden met een gebruikersnaam en wachtwoord"
Kan de community alleen maar bereiken via de “Mijn Ziggo” aanmelding.
Het zelfde geldt overigens ook voor de Vodafone community.
Mijn doel is, weer te kunnen inloggen bij de communities met mijn oude gebruikersnaam en wachtwoord buiten “Mijn Ziggo/Vodafone om.
Uiteraard dien je dan ook ingelogd te blijven, hetgeen nu niet gebeurt
Alle reacties zijn welkom.
Mijn vragen:
Een andere naam kiezen houdt dat automatisch in dat je als nieuwe gebruiker wordt aangemerkt en dat de geschiedenis opgebouwd met de oude naam volledig verloren gaat?
Kan de inlog van de community ontkoppeld worden van “Mijn Ziggo/Mijn Vodafone en zo ja hoe?