1
Vraag
2
Reacties
Blauwvinger

Level 9
  • 370Posts
  • 17Oplossingen
  • 129Likes

Aanmelden bij de Community

L.S.,

Als Ik mij wil registreren met “ik heb al een Ziggo account” krijg ik na het invullen van mijn huidige community gebruikersnaam de melding: gebruikersnaam niet beschikbaar. Kies een andere naam.

Bij het inloggen met e-mailadres en wachtwoord op de hoofdpagina krijg ik onderstaande melding:

"Poging om bij account met eenmalige aanmelding aan te melden met een gebruikersnaam en wachtwoord"

 Kan de community alleen maar bereiken via de “Mijn Ziggo” aanmelding.

Het zelfde geldt overigens ook voor de Vodafone community.

 Mijn doel is, weer te kunnen inloggen bij de communities met mijn oude gebruikersnaam en wachtwoord buiten “Mijn Ziggo/Vodafone om.

Uiteraard dien je dan ook ingelogd te blijven, hetgeen nu niet gebeurt

Alle reacties zijn welkom.

 

Mijn vragen:

Een andere naam kiezen houdt dat automatisch in dat je als nieuwe gebruiker wordt aangemerkt en dat de geschiedenis opgebouwd met de oude naam volledig verloren gaat?

Kan de inlog van de community ontkoppeld worden van “Mijn Ziggo/Mijn Vodafone en zo ja hoe?

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

Op dit moment kan het alleen maar via Versneld via Mijn Ziggo. Er wordt onderzocht of het ook weer op de oude manier kan.

Bekijk in context

4 Reacties 4
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

Op dit moment kan het alleen maar via Versneld via Mijn Ziggo. Er wordt onderzocht of het ook weer op de oude manier kan.

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

Blijf het vreemd vinden dat dit soort dingen niet eerst uitvoerig getest worden door Ziggo voordat je het online zet voor je klanten 😞

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@DON PAPA  schreef:

Blijf het vreemd vinden dat dit soort dingen niet eerst uitvoerig getest worden door Ziggo voordat je het online zet voor je klanten 😞


Het is vooral vreemd dat dit niet door de klanten die meededen aan de test niet is opgemerkt. Ter verdediging, voor die groep, die zullen aparte log in hebben gebruikt waardoor deze 'fout' niet naar boven is gekomen.

 

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

Nou om deze groep niet te veel de hemel in te prijzen heb ik in deze topic nog wat voorbeelden neergezet waarover ik mij verwonder dat ze niet zijn opgevallen tijdens de test 😛

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic