WTJONG01

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

2 accounts, waarvan 1 mij onbekend is, maar welke ik als ik me aanmeld wel te zien krijg.

Wanneer ik inlog op community, dan kom ik terecht in het account, waarin ik nu deze vraag stel. Echter dit account is oor mij nooit aangemaakt en er staat een emaiadres in dat ik wel ken, maar niet van mij is. Na een lange chat met klantenservice van Ziggo bleek dit emailadres niet geverifieerd te zijn en het advies gegeven dat ik dat moest doen. Dat gedaan en degene op wiens naam dit emailadres staat gevraagd dit te accorderen. Dat is gebeurd en volgens klantenservice kon ik dan het emailadres wijzigen, maar helaas. Ik krijg bij het wijzigen van het emailadres de melding het emailadres wordt al door een ander account gebruikt. Ik kan echter dat andere account, wat mijn oorspronkelijke account zal zijn echter niet achterhalen. Ik log in ziggo in met mijn gekoppelde ziggo/vodafone account.  Wie weet raad?

1 Reactie 1
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @WTJONG01,

Ik snap dat je hier zelf niet uitkomt, dit is een bijzonder situatie. Zou je in het profiel van dit account achter je postcode je eigen e-mailadres willen invullen? Geef maar een seintje hier als het gelukt is.

Uitgelicht topic