Na de succesvolle aftrap van onze webinarreeks in maart, zijn we blij om de tweede editie aan te kondigen! Op dinsdag 20 mei van 17.00 tot 18.00 uur gaan we weer live met het volgende webinar. Verwacht een nieuwe spreker, een nieuwe blik achter de schermen, en natuurlijk: een heleboel ruimte voor jouw vragen.
Deze keer staat John in de spotlight. Als specialist op het gebied van connectiviteit en netwerken binnen VodafoneZiggo neemt hij je mee in zijn dagelijkse werk, deelt hij inzichten die je nergens anders hoort én krijg jij de kans om hem het hemd van het lijf te vragen. Of je nu nieuwsgierig bent naar hoe bepaalde processen werken binnen VodafoneZiggo, of gewoon graag meer wilt leren over connectiviteit, dit is je kans.
📅 Datum: dinsdag 20 mei
🕔 Tijd: 17.00 – 18.00 uur
🖥 Locatie: online
✔️ Alleen voor Ziggo Community-leden
Let op: je hebt een Ziggo Community-account nodig om toegang te krijgen tot het webinar.
Heb je nog geen account? Maak deze eenvoudig aan via onze Community aanmeldpagina.
Wil je het webinar bijwonen? Meld je dan nu aan.
Update: dit webinar is inmiddels geweest
Kan ik ook zonder een Ziggo Community-account deelnemen?
Je hebt een Ziggo Community-account nodig om deel te nemen aan het webinar. Geef je gebruikersnaam en e-mailadres op zoals deze overeenkomt met je account.
Wanneer ontvang ik de link van het webinar?
Zodra je je aanmelding hebt bevestigd, sta je op de deelnemerslijst. We sturen je uiterlijk 30 minuten van tevoren een link naar het webinar. Dus houd je mail goed in de gaten.
Wat zijn de systeemeisen om het webinar te kunnen volgen?
Het webinar is het beste te volgen via een bekabelde internetverbinding. We raden ook aan om Google Chrome te gebruiken voor een optimale gebruikservaring. Bekijk hier alle systeemvereisten.
Kan ik het webinar ook terugkijken?
Wanneer je je hebt aangemeld voor het webinar ontvang je achteraf ook een terugkijklink. Je kan het webinar tot 7 dagen terugkijken.
Meld je eerst aan om een reactie toe te voegen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.