Mariska
Community Developer
Community Developer

Terugblik op een geslaagde dag - Experience Day 2024

We kijken terug op een geslaagde Community Experience Day op ons hoofdkantoor in Utrecht. We zoeken elkaar steeds vaker op, zowel online als offline. Het is altijd leuk om te zien hoe we elkaar intussen steeds beter kennen en er mooie gesprekken ontstaan.

# 

Maar hoe ziet deze dag eruit?
We hebben het gehad over glasvezel, een verdieping op Priority en we zijn aanwezig geweest bij een live klantonderzoek. Jullie kritische vragen zorgen er altijd voor dat er mooie gesprekken ontstaan. Na de presentaties en inhoudelijke discussies eindigden we de dag met een borrel. Ook dit keer mocht de bruine fruitschaal niet ontbreken. Elkaar ontmoeten en het delen van gezamenlijke interesses is waar het altijd om draait op deze dag. Dat was ook dit jaar weer helemaal geslaagd. 

Over onze Events

Een aantal keer per jaar organiseert de Community events voor onze betrokken leden. Zo hosten we online webinars met de vakmensen van VodafoneZiggo, houden we kleine offline meet-ups en organiseren we de Community Experience Day. Wil je meer weten over afgelopen user events? Neem dan een kijkje op onderstaande pagina

< Over Events > 

Bedankt iedereen en hopelijk tot de volgende! 

9 Reacties
Meldingen
Aan Uit
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Het Maakte de dag zeker fantastisch, leuke video geworden en dat de hele ochtend voor kleine minuut, nee staat er mooi op 😉

Vandeel
Level 9

Leuke dag en mooie video, smaakt naar meer. 

puppie
Level 17

Kort maar krachtig.
had van mij iets langer gekund maar....top.👍

junior
Level 10

Leuke terugblik op een leerzame experience ... dank je wel voor het delen @Mariska
Tot de volgende keer! 🙏

Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Mannenwereld?

Wat ik opvallend vind is dat blijkbaar alleen mannen geïnteresseerd zijn in dit soort bijeenkomsten. De enige vrouwen die ik tegenkwam waren Ziggo-medewerkers. Maar er is vast wel iemand die kan uitleggen hoe of dit zit.

Template
Level 17

@Wim C. Aan de andere er werken toch vrouwen bij Ziggo, dan is het niet mannen wereld lijkt mij 

Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @Template 

Aan de andere er werken toch vrouwen bij Ziggo, dan is het niet mannen wereld lijkt mij 

Dan heb ik het verkeerd uitgelegd. Inderdaad er zijn behoorlijk wat vrouwen die werken bij Ziggo. Wat dat aangaat heeft Ziggo een mooie mix.

Met “mannenwereld” bedoelde ik de bezoekers die langskomen op zo’n Experience Day; dat zijn alléén maar mannen. 

Dave
Level 20
T.E.A.M.

Bedoel je misschien ook vrouwelijk users van de Community @Wim C.  die zijn er wel maar misschien tip voor volgende event. 

leo0054
Level 9

Toch leuk om die dag in het kort terug te zien.