Marianne
Community Developer
Community Developer

Terugblik op Community Island

Deze zomer nodigden we onze T.E.A.M. leden uit voor het Community Island. Een gezellige avond waarin we elkaar weer even konden 'ontmoeten', er ruimte was voor een praatje, maar waar we ook actief feedback ophaalde over het expert programma. Alles over dit event lees je hier!

Op Community Island

Toen iedereen 's avonds inbelde op het eiland was de toon gezet: met deze grappige tool wordt het een gezellige boel. We begonnen om wegwijs te worden met een spel: 'zoek het cadeau'! Toen deze uiteindelijk op de berg gevonden was, konden we verder voor een serieuzer thema; de stellingen.

Stellingen

We hebben de users een aantal stellingen voorgelegd, zoals: "Het Community team betrekt mij genoeg bij de ontwikkelingen binnen de organisatie."  We vinden het belangrijk om feedback op te halen bij onze actieve leden, zodat we samen met hen de Ziggo Community verder gaan ontwikkelen tot een nog mooier platform. Met deze feedback, waarvoor dank @ iedereen die er bij was👏, kan ons team aan de slag om onze website, processen en faciliteiten te optimaliseren. 

Pubquiz

Na de eerste helft van de avond verplaatsten we naar de Community Headquarters voor een ware pubquiz, gespeeld in drie teams. De vragen werden afgewisseld door persoonlijke en algemene kennis vragen. Het was een spannende wedstrijd, maar er kan maar één team het beste zijn. @Dave , @Evert en @KBX458 hebben de strijd gewonnen, nog gefeliciteerd en we hopen dat jullie prijsjes al van pas zijn gekomen 😉 

Screenshots5.jpg

Alles over het T.E.A.M.

In de toekomst gaan we vaker events organiseren. Houd daarvoor de Ziggo Community in de gaten. Meer weten over de T.E.A.M. users? Kijk dan in het topic: Alles over het T.E.A.M. 

1 Reactie
Meldingen
Aan Uit
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Community Island was echt super, als je een Gamer bent dan heb je geluk maar op de aanwijzingen

@Hendrik Jan  en van @Serkan  werden we goed begeleid in 2 ronde's zonder hun had ik nog in de Koffie Bar en de Champagne Lounge gezeten.

Was echt een heel leuk initiatief voor een uitje, en mijn eerste soort van escape room maar dan een Community Island waar je tropisch wordt verrast door diverse aanwezigheden, mooi parel strand en zeer beklim bare rotsen en dat het kado door @Evert  is gevonden dat was geweldig. Dit smaakte voor mij zekers wel naar mee, je ontspant gewoon en even lekker jezelf zijn en heerlijk loungen met de andere. het Island was zeer Succes.

Dan echt echt weet niet of @Sander er al bij was of pas kwam inhaken in de Ziggo Lounge om het zo uit te drukken, maar dat is echt een All-round moderator, van Filmpjes tot Community en van Hulp naar Quiz master, hij schudden het zo uit zijn hoge hoed, en dan denk je dat zijn vragen die weet je wel, maar er zaten echte instinkers, echte Speurneus vragen en vragen van wat is dit, Compliment voor Quizmaster @Sander  Er waren 3 Team verdeeld in 4 man sterk en Ik zat samen met @KBX458  @Evert  en onze ploeg Legend @Serkan  in Team Legends en dat ging best spannend want de de Ploeg van @Hendrik Jan  ging nipt met de Strijders, maar de Legends kwamen steeds dichter bij en ging op einde echt tussen Hendrik jan en tussen Serkan's ploeg. We hebben gewonnen minimale marge, Team Legends wel gezegd dat de Team captains de antwoorden moesten intoetsen in een aantal minuten/seconden dat waren de punten die je kon scoren.

Maar Community Headquarters was een mooie leuke samen zijn en de Champagne Fles tig keer laten ploppen lekker napraten, jammer eigenlijk zo snel voorbij was en dat we niet echt lang nog hebben na kunnen genieten even bijpraten, maar misschien volgende uitje.

En hopelijk kunnen we keer oefenen met elkaar beetje onder de knie krijgen met bewegen, ja ik ben al Robocop maar zo voelde het ook echt scheuren door de trappen en deuren, niks was te gek, alleen je was de weg steeds kwijt of je zat bij iemand op schoot of in beeld, maar al met al, zeer leuke avond gehad en genoten.

Eigenlijk zijn we allemaal winnaars omdat het een leuk uitje was en even gezellig onder elkaar en samen zijn belangrijker is en ontspanning van de Community ook dat is belangrijk. Ik vond ons allemaal winnaar die avond, zekers voor herhaling vatbaar met de nieuwe Super Experts erbij.

Dank je wel @Marianne  voor jou voor de leuke organisatie en het uitje, je hebt ons weer even lekker laten genieten, zweten maar toch ontspannen, geslaagd en dikke pluim waard voor jou ook.