Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Het useruitje van 12 april

Afgelopen woensdag 12 april heeft de groep actieve leden die onderdeel zijn van T.E.A.M. samen met VodafoneZiggo moderators een gezellige middag/avond met elkaar in Utrecht doorgebracht.

Het was wel weer eens tijd voor een gezellig uitje. En dus trokken we onze bowlingschoenen aan en stapten we met z’n allen dapper de baan op. Kegels vlogen ons om de oren. Strikes en Spares wisselden af met ballen in de goot en hier en daar een dikke “F”, omdat er een voet over de lijn gezet werd.
Er werd gevloekt, voor elkaar gejuicht en vooral enorm veel gelachen.
De grote winnaar van de avond? @Hendrik Jan. Hij wordt er van verdacht de afgelopen maanden flink geoefend te hebben 😉.

Bowlen wakkert het hongergevoel aan. Gelukkig konden we snel aan tafel waar we heerlijk met z’n allen hebben gegeten van de steengrill. Tijdens het eten kwamen er natuurlijk ook goede gesprekken en discussies over de diensten van Ziggo en de werking van de Community naar boven. Wanneer je met elkaar aan tafel zit, bespreek je zomaar ineens zaken die je anders zou zijn vergeten.
Na een overheerlijk (en machtig, poeh!) toetje was het alweer tijd om naar huis te gaan.

Al met al was het een onwijs leuke dag. Ik kan niet wachten op de volgende!

bowl1.jpgbowl2.jpg

4 Reacties
Meldingen
Aan Uit
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

@Lycke gezellig opgeschreven verhaal. 👍🏻

W.Schram
Level 8

Gezellig zo met elkaar hebben jullie verdiend door alle incidenten en kleine en soms zeer ingewikkelde incidenten met elkaar oplossen 

Jan F.
Level 20

Ziet er allemaal heel gezellig uit. Leuk om weer bekende gezichten te zien.

Dave
Level 20
T.E.A.M.

Leuk artikel @Lycke  en zeer leuk geschreven, jammer dat de ander kant tafel niemand foto had. Maar de dag was heel leuk en goed verzorgd zeker service en jullie me goed geholpen met 100% dank. De lift ok ietsiepietsie te mini he ( zoals Mario van de Iglo )

Was zekers gezellig @Jan F.  😉 

Mijn Scootmobiel stond naast de foto 😂 En Ziggo heeft hele goede Fotograven, je kent ze wel de EnergieBoy's 😉

@W.Schram Klanten helpen is leuk en dankbaar werk op de Community en je krijgt er zeker ervaring door. Ik kan niet voor andere Super Experts praten, maar een uitje is erg leuk dan.