Leuk dat Ziggo mijn klanttevredenheid wil meten maar zo schiet het niet op;
Ik krijg zo nu en dan een mail van Ziggo met het verzoek een enquête in te vullen/mijn mening te geven over de geleverde service.
Ik heb nu een paar keer gehad dat de link in die mails niet werkt (blijft laden). Verschillende browsers geprobeerd met hetzelfde resultaat.
dit is de link,
https://survey.medallia.eu/?ekv59sy6k5pr82p7zvb9
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Vreemd, die link werkt hier goed en ik lees het verder niet op dit forum.
Heb je bepaalde blokkers of een antivirus/firewall/antimalware draaien?
De survey opent hier in Firefox ook niet met de genoemde loading spinner (ook privévenster geprobeerd), maar wel direct in Edge.
op de nieuwste firefox = spinner
op een oudere versie van firefox = geen enkel probleem
Ziggo (of degenen die de software etc. voor hen ontwikkelen) testen niet.
@Pbrl schreef:Verschillende browsers geprobeerd met hetzelfde resultaat.
Werkt gewoon in Chrome (up-to-date). Redelijk gangbare browser... 🤣
Ja, is natuurlijk lekker makkelijk om Ziggo de schuld te geven als een ontwikkelaar natuurlijk ineens weer wat introduceert om zich te 'onderscheiden' van de rest...
Als Ziggo (of de feitelijke ontwikkelaars van de software) een professionele organisatie is, dan zijn ze hiervan op de hoogte.
Ze testen alleen op Chrome. Dat werkt altijd wel.
Maar dat komt er bij mij niet in.
@Marinus Hier werkt die link in Edge en Ziggo adviseert om Edge te gebruiken, daar zien zij de minste issues mee.
All, bedankt voor jullie reacties. Ik gebruik standaard i.d.d. Firefox (spinner).
Chrome ga ik niet gebruiken, gisteren werkte het ook niet op Edge, maar vandaag ineens wel, vreemd... misschien lag het aan mijn (Nord) VPN.
Edge is chrom(e)ium. Dus chrome zonder wat te veel google.
Dat Ziggo de minste issues ziet met chrome/Edge snap k als ze geen zin hebben om hun werk ook bijvoorbeeld firefox compatible te maken (kost geld).
Ze zullen ook wel alleen Windows 11 adviseren, maar dan gaan ze toch echt voorbij aan klanten die macOS of linux gebruiken of nog ondersteunde versies van Windows 10.
@Marinus "Edge is chrom(e)ium. Dus chrome zonder wat te veel google."
Chromium is het fundament, maar wat is er op dat fundament gebouwd door Google of Microsoft?
Er is een groot verschil in werkzaamheid en dat merk je in de praktijk, Edge heeft minder issues, je kunt er ook teveel in en opbouwen.
Edge werkt ook prima in Windows 10.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.