Hallo,
In februari 2023 heb ik een verzoek gedaan voor een overzicht van mijn persoonlijke gegevens via 'Mijn Ziggo'
Binnen dertig dagen zou ik het rapport ontvangen via mijn email.
Op 6 maart 2023 de volgende email ontvangen van Barbara de Koning Gans
Directeur Klantenservice, met als inhoud:
"Een tijdje geleden vroeg u ons om een overzicht van de persoonlijke gegevens die we van u hebben. Daarop lieten we weten dat binnen 30 dagen in orde te maken. Vanwege een technische storing is dit momenteel niet mogelijk.
Nog even geduld alstublieft.
Wij verwachten dit niet binnen de eerder genoemde 30 dagen op te kunnen lossen. Deze termijn mogen we wettelijk gezien met nog eens 30 dagen verlengen en daar maken we nu gebruik van. Vanzelfsprekend krijgt u zo snel mogelijk het gevraagde overzicht van uw persoonlijke gegevens."
Helaas niets ontvangen. Klantenservice ingelicht via contactformulier op 6 april 2023, met als inhoud:
" Enige tijd geleden heb ik een verzoek ingediend bij Ziggo om een overzicht van de persoonlijke gegevens die u van mij hebt.
Op 6 maart 2023 heb ik een mail gehad van Barbara de Koning Gans, Directeur Klantenservice waarin werd medegedeeld dat mijn verzoek door een technische storing niet kon worden gehonoreerd. Tevens werd medegedeeld dat Ziggo een nieuwe termijn van 30 dagen laat ingaan om mijn verzoek in te willigen.
Tot op heden heb ik niets meer van u vernomen, ook niet de status omtrent de technische storing.
U wordt vriendelijk verzocht mijn boven vermelde aanvraag alsnog te verwerken en/of mij te laten weten waarom een en ander nog niet is gebeurd.
Met vriendelijke groet,"
Op 12 april gebeld door Ziggo klantenservice: Zij zegt in dit gesprek dat Ziggo op 3 april 2023 het rapport heeft opgestuurd. Niets ontvangen, ook niet in mijn spam map. Ik heb echt niets ontvangen. Op verzoek van klantenservice opnieuw een aanvraag ingediend. Kan wel weer dertig dagen duren voordat ik het rapport ontvang.
In de tussentijd weer contactformulier ingevuld (omdat ik boos ben) waarom het maar niet lukt.
Gebeld door klantenservice. Zij vond het naar voor mij dat er nog niets is gebeurd, zij kan mij verder niet helpen en dat ik geduld moet hebben.
Vandaag 12 mei vraag ik jullie hulp. Als ik zo'n verzoek indien bij "Mijn Ziggo" dan doe ik dat via mijn computer, zonder VPN en in prive modus, dus geen addons e.d.
Ik ben er achter gekomen dat opwinden en boos zijn niet goed voor mij is, maar mijn geduld is op.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.