Zac

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

moet 25 euro betalen voor niet inleveren 15 jaar oude mediabox van upc

Uw referentie: TMPLT589

 

Beste meneer Clemens,

 

Na telefonisch contact over de kapotte afstandsbediening van onze UPC mediabox met de klantenservice van Ziggo, kwamen wij erachter dat ik in het bezit was van een hele oude mediabox. Omdat de afstandsbediening niet meer leverbaar was, kregen we een nieuwe mediabox toegestuurd. De oude mediabox stuur ik vandaag naar u terug.

 

Ik ontving vandaag de doos voor het terugsturen van de 15 jaar oude 2e mediabox, die we zoals u vast kunt zien, nooit bij ons gebruikt is. 

 

Helaas heb ik met de grote schoonmaak in de zomer van 2020 de mediabox naar het grofvuil gebracht. 

 

Op uw website staan diverse mediaboxen die teruggestuurd zouden moeten worden, degene die ik had stonden er niet bij. In 2011 heb ik één nieuwe gekregen, ook alweer 10 jaar geleden, die zal ik braaf terugsturen maar ik betwijfel of iemand deze nog gaat gebruiken. 

 

De 2e mediabox, die ik heb opgezegd, kan ik dus niet opsturen. Ik kan me niet voorstellen dat deze nog een restwaarde heeft. Ik hoor graag wat uw idee hierover is. Hopelijk worden wij het eens dat de waarde nul is.

 

 

Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.

3 Reacties 3
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo mods en aan de hand daarvan kunnen ze direct uw gegevens en instellingen achterhalen.


€25,- euro voor een 15 jaar oude mediabox is inderdaad wel erg veel.

Vaak heeft de helpdesk niet de mogelijkheid om af te wijken van de officiële regels, ondanks dat die regels niet alle mogelijkheden dekken. Een Ziggo mod heeft meer mogelijkheden en kan zelf ( binnen de algemene regels natuurlijk ) e.e.a. beslissen. Als de box inderdaad 15 jaar oud is, dan verwacht dat e.e.a. ( voor u ) prima opgelost gaat worden.

Wacht u totdat een Ziggo moderator langs komt

RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

UPC is hierin wel een aanknopings punt daar was zover ik weet na genoeg altijd sprake van bruikleen dit in tegenstelling tot fZiggo.

Zoals hiervoor aangegeven zal een moderator het verlossende antwoord moeten geven.

Zac
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oké thanks.

Ik ga wel een ouderwetse brief sturen. En morgen weer bellen. Wordt gek van het gebrom van de nieuwe mediabox…

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic