loesboon

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mailadres op website als link instellen

Ik heb een website en heb de webbouwer gevraagd het mailadres als link in te stellen. Website zit bij Cargo.

om de link werkend te krijgen heeft Cargo de domain's mail records nodig van Ziggo. Maar tot nu kan niemand mij nog vertellen waar ik die code kan vinden. Er staat ook nog iets van "domain's DNS MX records"

Hoe of waar kan ik de benodigde codes vinden van Ziggo om de link werkend te krijgen?

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Als je een website hebt, dan heb je een eigen domein met eigen emailadressen en mailserver en is de instelling van domain's mail records van belang om de mail aan dat domein, te kunnen ontvangen in de inbox van je domein op de juiste mailserver.

MX-record - Wikipedia

 

MX Lookup Tool - Check your DNS MX Records online - MxToolbox

 

Ik heb nog nooit, op de websites die ik maakte, voor welke mailprovider dan ook bij welke webhoster dan ook, domain's mail records nodig gehad, om een mailadres in te stellen met een link, waardoor je mailprogramma opent of voor een formulier wat in de mail terecht moest komen.

Alleen het mailadres is op een website nodig voor een mail link of om een formulier te sturen wat in je mail terecht moet komen.

 

Hier lijkt een communicatiestoornis te zijn.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Als je een website hebt, dan heb je een eigen domein met eigen emailadressen en mailserver en is de instelling van domain's mail records van belang om de mail aan dat domein, te kunnen ontvangen in de inbox van je domein op de juiste mailserver.

MX-record - Wikipedia

 

MX Lookup Tool - Check your DNS MX Records online - MxToolbox

 

Ik heb nog nooit, op de websites die ik maakte, voor welke mailprovider dan ook bij welke webhoster dan ook, domain's mail records nodig gehad, om een mailadres in te stellen met een link, waardoor je mailprogramma opent of voor een formulier wat in de mail terecht moest komen.

Alleen het mailadres is op een website nodig voor een mail link of om een formulier te sturen wat in je mail terecht moet komen.

 

Hier lijkt een communicatiestoornis te zijn.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic