Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ohhhhh, die is werkelijk echt heel mooi 🤗🤗🤗 !!!!!
Ps. ik moet regelmatig glimlachen om al die mooie avatars die @Dave heeft !!!
@MR_CHIP Ik heb echt on eindig veel Garfield Spullen en deze tafel ook wel eens gezien, zelfde als deze
Ben ik zeer trots op en op de Monopoly deze komt van de IJhallen grootste rommelmarkt buiten 750 kramen en binnen 350, Monopoly 25 jaar editie kan de foto niet vinden, deze stond in Schagen paar weken later weg alweer tijden terug.
Ik wou dat ik hem had gekocht.
Maar zoveel en ben alles wat al in de Cloud staat rustig aan her indelen sinds de verhuizing 2014 is alles in dozen bewaard. Maar van knuffels tot bekers, glazen, kopjes, pennen, etui's, Gadgets, albums natuurlijk die worden ook in 5 categorieën verdeeld. Maar als me website klaar is dan zal er heel veel Garfield op staan in mappen en opslag. Me vorige site stond alles er op maar de provider en de webhost is helaas veranderd dus moet ik nieuwe aanmaken, druk mee bezig.
Mijn doel is wel, als ik rommelmarkten, vlooienmarkten, braderieën af ga moet het wel leuk blijven en geen honderden euro's kosten, heb pas geleden via een kennis hun verzameling overgenomen, en laatste taxatie kwam uit op zo een € 125,000,- omdat er heel veel uit de jaren 80 bij zit, alles eerste exemplaar.
Dank je wel @MR_CHIP als ik hem ook tegenkom die tafel dan staat ie ook echt in huis, en via Aliexpress heb ik 4 Lego soorten en Odie en 3 Funko Pop's
@Pasi mijn Avatars zijn op Halloween nu gericht en met Kerst heb ik wat en ook met lente en soms er af en toe er een leuke doorheen is wel komisch. Alleen me Community naam is veranderd xGarfieldx-Dave naar Dave! anders werd het te Garfield 😉
`
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.