MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

eindelijk een concurrent ?

geen idee of ik dit hier mag posten aangezien het om een concurrent, whatever gaat

 

maar dit zou toch wel heel goed nieuws zijn eindelijk een concurrent op het kabel netwerk van ziggo

https://www.totaaltv.nl/nieuws/youca-40-euro-voor-gigabit-internet-via-ziggokabel-is-mogelijk/

 

 

 

55 Reacties 55
MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

topic is door mij gemeld via privebericht bij moderators,alsmede een ongepaste meldingen via de meldknop (sorry als dit niet mag maar dit ging me echt te ver bepaalde users uitmaken voor slaafjes is echt not done )hopelijk wordt dit zsm opgepakt 

VZWatcher

Level 12
  • 627Posts
  • 3Oplossingen
  • 525Likes

@MR_CHIP  schreef:

Ziggo-klanten die 50Mbps een beetje krap vinden kunnen vooruitkijken naar een verhoging van de uploadsnelheid nadat nog dit jaar alle aansluitingen in het Ziggo-gebied naar DOCSIS 3.1 zijn opgewaardeerd. 

 

 

 


Ik zie echt nergens in deze zinnen dat dit jaar de upload omhoog gaat. Er staat alleen dat nog dit jaar alle aansluitingen docsis 3.1 zijn. En Ziggo heeft volgens mij al officieel laten weten dat nadat dit gebeurt is de internetsnelheid wordt aangepast. 

 

Probleempje met niet begrijpend kunnen lezen?

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ieder zijn kijk erop 

Ziggo heeft volgens mij al officieel laten weten dat nadat dit gebeurt is de internetsnelheid wordt aangepast. 

 

waar kan ik dit lezen ?

 

VZWatcher

Level 12
  • 627Posts
  • 3Oplossingen
  • 525Likes

Dat heeft op meerdere internetsite gestaan in de vorm van uitspraken van een VZ woordvoerder. En uit mijn hoofd gezegd ook in de aanvullende tekst bij een kwartaalcijferoverzicht.

 

Maar ik begrijp hieruit dat jij de indruk heb dat Ziggo analoge radio zomaar voor de gein heeft uitgezet. En hierdoor tienduizenden klanten op extra kosten heeft gejaagd door het laten kopen van die digitale kabelradio om vervolgens niets met de vrij gekomen ruimte te doen?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-coax-heeft-toekomst-snelheid-voldoende-voor-consumentenbehoefte...

 

Het was ook veel handiger een link naar het artikel te plaatsen dat geeft een veel betere context. Er wordt al bijna 2 jaar zoniet langer geschreven dat de upload omhoog kan zodra de werkzaamheden betreffende docsis 3.1 zijn afgerond.

 

En dat is het enige wat wordt bedoeld met 'dit jaar' de afronding van de docsis 3.1 upgrade.

 

Dus volledig met VZwatcher eens, begrijpend lezen is een kunst.

 

 

 

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

tuurlijk niet ik denk heus wel dat ze wat gaan doen met die docsis 3.1 ruimte ik heb meerdere mensen gezien die opeens een andere bootfile hadden en 150 up konden halen 

VZWatcher

Level 12
  • 627Posts
  • 3Oplossingen
  • 525Likes

Maar waarom trek je dan iets in twijfel door te vragen waar dit staat? Sorry maar dat vind ik dan een beetje vreemd. Zeker voor iemand die openlijk aan het solliciteren is naar een hogere titel.

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

Zeker voor iemand die openlijk aan het solliciteren is naar een hogere titel.

 

die solicitatie gebeurt echt niet openlijk neem dat maar van mij aan 😉

 

maar het liefst had ik een garantie/belofte vanuit ziggo met welke abbo's tot welke upload omhoog gaan, maarja ziggo zal dat niet ruim van te voren zeggen

 

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@MR_CHIP  schreef:

Zeker voor iemand die openlijk aan het solliciteren is naar een hogere titel.

 

die solicitatie gebeurt echt niet openlijk neem dat maar van mij aan 😉

 

maar het liefst had ik een garantie/belofte vanuit ziggo met welke abbo's tot welke upload omhoog gaan, maarja ziggo zal dat niet ruim van te voren zeggen

 

 


Pardon? Duidelijker kan het niet, er hoeft maar iemand iets te schrijven over de Superexperts en wie springt er in de bres. Wie jouw reacties een beetje volgt ziet het solliciteren naar de titel Superexpert er gewoon afdruipen. Daar laat ik het bij dit is allemaal of topic.

 

Zoals altijd, zodra dat soort zaken definitief bekend zijn wordt dat wel bekend gemaakt. En een  garantie of belofte doet geen enkele provider. 

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ik handel niet op titel ik handel op wat ik zie (als het een normale user had betreft had ik er net zo goed wat van gezegd)en niet vind kunnen, maar goed ieder zijn kijk erop

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Goedemorgen heren. 

 

Ik ga hier iets herhalen wat ik de afgelopen tijd helaas al vaak heb moeten zeggen. Willen jullie je alsjeblieft aan de huisregels van de Ziggo Community houden? Ik zie hier meerdere berichten die deze regels schenden. Behandel elkaar met respect. Het niet met elkaar eens zijn is absoluut prima, maar dat kan op een normale manier besproken worden waarbij we elkaar wel respecteren. Bepaalde (groepen) users krijgen nu benamingen die absoluut niet door de beugel kunnen.  Daarnaast is het de bedoeling dat we in de topics reageren op het onderwerp van het topic. Dit topic vliegt inmiddels alle kanten op, kom terug op het onderwerp. 

Een discussie over de ranks en titels hier, wordt de laatste tijd vaker gevoerd. Dat is -mits respectvol- een prima discussie om te voeren. Maar niet in de topics die hier niet over gaan. Willen jullie dat wij een topic aanmaken waarin jullie dit onderwerp kunnen bespreken met elkaar en je mening kunt geven, of willen jullie deze zelf aanmaken? 

Mocht het in dit topic doorgaan zoals het nu ging, gaat hij op slot.

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

als ik voor mijzelf praat lijkt het me wel een goede insteek om een topic te starten zodat ieder zijn mening kan geven  (op een respectvolle manier )

 

mij lijkt het handigst om dit door ziggo te laten doen aangezien ik zelf geen flauw benul heb hoe ik zo iets zou moeten verwoorden

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat topic is er al deze hoeft hooguit een andere titel te krijgen.

 

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Zat er wel een beetje in, en heel byzonder dat het om toegang op straat nivo ging. Bij de DSL en glasvezelnetwerken ligt dit een paar niveaus hoger.

 

Volgens de regelgeving moet daarbij eerst toegang via de straatkasten overwogen worden, want die zitten het dichtst bij de consumenten. In Amsterdam zijn er duizenden straatkasten, waardoor de kosten te hoog zouden zijn om rendabel te kunnen concurreren. Het zou bovendien leiden tot hoge kosten bij VodafoneZiggo en mogelijk tot overlast in de gemeente. 

 

Verder lezend is het nog niet helemaal van de baan.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"Bij YouCa – een initiatief van Taco Jelgersma en Gert-Jan Raatgever – wordt met teleurstelling gereageerd op de tussenrapportage van de ACM."

 

 “Voorts beraadt YouCa zich op beroep bij het College van Beroep voor het bedrijfsleven (CBb) en andere instrumenten die de druk op politiek, de ACM en VodafoneZiggo vergroten”, aldus YouCa.

 

Gezien de eerdere uitspraak lijkt dat niet veel te zullen gaan opleveren:

CBb vernietigt WFA-besluit van de ACM - Telecompaper

Uitgelicht topic