1
Vraag
2
Reacties
hopsteen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

cai kast in de straat

Wij zijn pas verhuisd naar een nieuwbouwwijk. 

Wij hebben een Cai kast van Ziggo naast ons huis gekregen. Graag zou ik willen dat die een meter naar rechts opschuift,  omdat hij op een inbraak gevoelige plaats staat, namelijk bij de tuinmuur.

 

Dan heb ik nog een vraag een monteur is gekomen, omdat de cai kast te hoog stond. Hij staat volgens mij nu nog steeds te hoog. Bovendien is het straatwerk niet  mooi teruggelegd. 

 

IMG-20220201-WA0002 (002).jpgIMG-20220201-WA0004 (002).jpg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Staat de kast op gemeentegrond?

Zo ja, dan is de gemeente is de eigenaar van de grond.

De gemeente zal er ook de zin van moeten inzien en zal voor de graafwerkzaamheden een vergunning moeten afgeven.

De eigenaar van de grond zal de aanvraag moeten doen voor de verplaatsing bij een aannemer die door Ziggo aangewezen is.

Dus zal de verplaatsing via de gemeente aangevraagd moeten worden.

 

Daarnaast is het een verzoek van u en zullen de kosten dan ook voor u zijn, als ik de voorkomende vergelijkbare zaken zo lees op dit forum.

Mochten er kabels verlegd of verlengd moeten worden, dan kan dat tot in de duizenden lopen afhankelijk van de werkzaamheden.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Staat de kast op gemeentegrond?

Zo ja, dan is de gemeente is de eigenaar van de grond.

De gemeente zal er ook de zin van moeten inzien en zal voor de graafwerkzaamheden een vergunning moeten afgeven.

De eigenaar van de grond zal de aanvraag moeten doen voor de verplaatsing bij een aannemer die door Ziggo aangewezen is.

Dus zal de verplaatsing via de gemeente aangevraagd moeten worden.

 

Daarnaast is het een verzoek van u en zullen de kosten dan ook voor u zijn, als ik de voorkomende vergelijkbare zaken zo lees op dit forum.

Mochten er kabels verlegd of verlengd moeten worden, dan kan dat tot in de duizenden lopen afhankelijk van de werkzaamheden.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @hopsteen, ik snap dat je zorgen hebt over de plaatsing van het kastje. Het verhaal van @Bert klopt helemaal. De gemeente moet toestemming geven om de wijkkast te verplaatsen, je kunt bij hun een verzoek indienen. De offerte wordt dan ook door de gemeente opgesteld. Dit is vast niet het nieuws waar je op gehoopt had, dat begrijp ik! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic