donnerd wrote:
Legaal? Ik zou zeggen: als je illegaal wilt kijken doe het dan goed.. en doe dat met een VPN. Ziggo zorgt er zelf voor dat men illegaal gaat kijken met hun hoge prijzen.
Heeft natuurlijk niets met Ziggo te maken. Als je Via Netflix of Videoland wilt gaan kijken moet je daar ook voor betalen. Iedereen die film's en/of series laat zien moet daar nu eenmaal rechten voor betalen en dat berekenen ze dan weer door. Heb overigens nooit gesnapt dat mensen illegaal een film vanuit de bioscoop willen kijken, alleen om dan de kosten van het bioscoop kaartje niet te hoeven betalen of voor het betalen van een prijs voor online kijken. Maar goed, dat is ieder z'n ding natuurlijk. Heb er wel een mening over maar uiteindelijk is iedereen verantwoordelijk voor zichzelf
🙂Wel de film willen zien, maar betalen ho maar. Dat is eigenlijk best jammer!!
Het artikel ging meer over de reguliere zenders en pakketten van Ziggo. Uiteraard moeten we daar met z'n allen voor betalen, als je kijken wilt. Maar ook hier is weer, mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Je kan toch niet alles zien, waarom zoveel zenders in je pakket? En daarnaast, als je een VodafoneZiggo abonnement hebt krijg je Movies&Series L gratis. Mooi toch
😉Vroeger gingen mensen gewoon naar een Videotheek en betaalde ze ook geld om een DVD te huren. Doe dat ook gewoon netjes via Internet (betalen) en dan heb je misschien zelfs nog kans dat de prijzen naar beneden kunnen voor het online huren. Want omdat mensen illegaal kijken, heeft de film maker minder verdiensten en moet dus de prijs omhoog om legaal online te kijken. Maar dat is mijn mening, iedereen mag daar natuurlijk anders over denken
🙂 😉Overigens, ik zeg niet dat jij illegaal kijkt of niets over hebt om een film te kijken, laat dat even duidelijk zijn. :wink: