Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
JohnPisKlant
Level 1

Zojuist werd ik gebeld door +31 435 69 02 07 is dit een telefoonnummer van Vodafone/Ziggo?

Zojuist werd ik gebeld door Nora +31 435 69 02 07 is dit een medewerker van Vodafone/Ziggo?

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @JohnPisKlant 

Ik kan bevestigen dat 0435690207 een nummer van Ziggo is waarmee wij of één van onze partners uitbellen.

 

Dit geldt voor deze hele reeks waarbij het laatste cijfer 0 t/m 7 kan zijn, dus: 
0435690200
0435690201

0435690202

0435690203

0435690204

0435690205

0435690206

0435690207

Bekijk in context

11 Reacties 11
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Is 0435 690200 van Ziggo?

 

Goed dat je scherp bent en dit zeker wilt weten! Ik kan bevestigen dat 0435690200 een nummer van Ziggo is waarmee wij of één van onze partners uitbellen.

 

Dit geldt voor deze hele reeks waarbij het laatste cijfer 0 t/m 7 kan zijn.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @JohnPisKlant 

Ik kan bevestigen dat 0435690207 een nummer van Ziggo is waarmee wij of één van onze partners uitbellen.

 

Dit geldt voor deze hele reeks waarbij het laatste cijfer 0 t/m 7 kan zijn, dus: 
0435690200
0435690201

0435690202

0435690203

0435690204

0435690205

0435690206

0435690207

Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

IMG_1523.jpeg

Dag @JohnPisKlant 

Als aanvulling op het voorgaande: mocht u liever hebben dat u niet door Ziggo gebeld wordt of aan de deur komt, dan kunt u dit via Mijn Ziggo instellen onder Je gegevens :ab_vooruitspoelen: Privacy.

Lexie
Level 1

Ben ook net gebeld door dit nummer. Wilde alles met me doornemen maar heb opgehangen want ik vertrouwde het niet. Werd slecht Nederlands gesproken en veel soort ruis op de lijn. Was iig niet een duidelijk telefoon gesprek. 

0 Kudos
Alex63
Level 2

Ik ben vandaag gebeld door het nummer +31 43 569 0207.

 

Als dit inderdaad van Ziggo is dan vind ik het vreemd dat men niets inspreekt of een email stuurt waarom ze bellen.

Ik ga in iedergeval niet terugbellen omdat ik dit toch niet helemaal vertrouw ondanks de reacties in eerdere topics hierover

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

@Alex63 als u niet door Ziggo gebeld wilt worden dan kunt u dit instellen via Mijn Ziggo, zoals ik een aantal berichten eerder heb gemeld.

Waarom u niet gebeld wilt worden dat mag u helemaal zelf weten.

0 Kudos
Jos
Community Moderator
Community Moderator

@Alex63 terugbellen hoeft inderdaad niet, je mag het wel vertrouwen (maar kan ik je daar niet toe dwingen 😅). Maak het gerust bespreekbaar hier door een topic te starten als je een van mijn collega's gesproken hebt en je daar vragen over hebt. 

Vanzelfsprekend geldt dit ook voor @Lexie en is de tip van @Wim C. een blijvend goede aanvulling dat je je contactvoorkeuren aanpast. 

0 Kudos
MwA11
Level 1

De medewerker sprak met een bijna onverstaanbaar Limburgs accent, viel mij een paar keer in de rede en belde zaterdagsmorgens. Dit waren voor mij redenen om te vermoeden dat het misschien geen Ziggomedewerker was, en dus niet veilig. Daarom zou ik ook graag middels een aankondigingsmail van te voren geïnformeerd worden. 

(Of de Ziggomedewerker moet professioneler overkomen...)

0 Kudos
MwA11
Level 1

Dit is ook mijn ervaring. Komt dan onbetrouwbaar over. 

0 Kudos
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Hey @MwA11 Dit nummer behoord zeker aan ons. Als je de ervaring alleen minder vond, snap ik dat je nog reageert op het topic. Je kan de reactie van Wim C. volgen om de vinkjes rondom contact in Mijn Ziggo aan te passen. 

0 Kudos
HaJee83
Level 12

Nee, @Ryan Ziggo hoort de vinkjes aan te passen! Regels voor telefonische verkoop (telemarketing) | Bescherming van consumenten | Rijksoverheid.nl

Uit de link: 

  • Het gebruik van vooraf aangevinkte vakjes is niet toegestaan.
0 Kudos