Zojuist werd ik gebeld door Nora +31 435 69 02 07 is dit een medewerker van Vodafone/Ziggo?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik kan bevestigen dat 0435690207 een nummer van Ziggo is waarmee wij of één van onze partners uitbellen.
Dit geldt voor deze hele reeks waarbij het laatste cijfer 0 t/m 7 kan zijn, dus:
0435690200
0435690201
0435690202
0435690203
0435690204
0435690205
0435690206
0435690207
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goed dat je scherp bent en dit zeker wilt weten! Ik kan bevestigen dat 0435690200 een nummer van Ziggo is waarmee wij of één van onze partners uitbellen.
Dit geldt voor deze hele reeks waarbij het laatste cijfer 0 t/m 7 kan zijn.
Ik kan bevestigen dat 0435690207 een nummer van Ziggo is waarmee wij of één van onze partners uitbellen.
Dit geldt voor deze hele reeks waarbij het laatste cijfer 0 t/m 7 kan zijn, dus:
0435690200
0435690201
0435690202
0435690203
0435690204
0435690205
0435690206
0435690207
Dag @JohnPisKlant
Als aanvulling op het voorgaande: mocht u liever hebben dat u niet door Ziggo gebeld wordt of aan de deur komt, dan kunt u dit via Mijn Ziggo instellen onder Je gegevens Privacy.
Ben ook net gebeld door dit nummer. Wilde alles met me doornemen maar heb opgehangen want ik vertrouwde het niet. Werd slecht Nederlands gesproken en veel soort ruis op de lijn. Was iig niet een duidelijk telefoon gesprek.
Ik ben vandaag gebeld door het nummer +31 43 569 0207.
Als dit inderdaad van Ziggo is dan vind ik het vreemd dat men niets inspreekt of een email stuurt waarom ze bellen.
Ik ga in iedergeval niet terugbellen omdat ik dit toch niet helemaal vertrouw ondanks de reacties in eerdere topics hierover
@Alex63 als u niet door Ziggo gebeld wilt worden dan kunt u dit instellen via Mijn Ziggo, zoals ik een aantal berichten eerder heb gemeld.
Waarom u niet gebeld wilt worden dat mag u helemaal zelf weten.
@Alex63 terugbellen hoeft inderdaad niet, je mag het wel vertrouwen (maar kan ik je daar niet toe dwingen 😅). Maak het gerust bespreekbaar hier door een topic te starten als je een van mijn collega's gesproken hebt en je daar vragen over hebt.
Vanzelfsprekend geldt dit ook voor @Lexie en is de tip van @Wim C. een blijvend goede aanvulling dat je je contactvoorkeuren aanpast.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.