Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Zo moet het niet.... ;-)

Ik volg op FB een groep waar Ziggo monteurs actief zijn.

Die willen ook nog wel eens een foto plaatsen van wat ze bij de klant en in het veld tegenkomen
Ik deed dit werk 18 jaar geleden ook en wat ik zie is voor mij zeer herkenbaar.

Even 3 foto's van hoe het niet moet , een in de kast van Ziggo en f-connector met een veel te lange kern en een foto van een splittertje bij een klant thuis 😉

Gewoon omdat het kan 🙂









13 Reacties 13
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Een duidelijk gevalletje georganiseerde puinhoop.:wink:
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
En dan maar zeggen dat Ziggo het niet voor elkaar heeft :stuck_out_tongue_winking_eye:
Nou, kijk dan eerst zelf maar eens in je kast... LOL
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes
Ik heb ook een kast met berkenfineer. Toch maar eens kijken wat Ziggo daarachter verstopt heeft.:relaxed:
Verwijderd account
Niet van toepassing
Verrek dat is bij mij thuis!
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Een bescheiden zicht op mijn aop. Lijkt slordig, maar is pragmatisch. De groene kabel is buitenshuis een paar jaren geleden vervangen en iets te kort afgeknipt. De monteur heeft alles zo goed en kwaad het ook ging, perfect werkend gekregen en in goed overleg (er is melding van gemaakt) het zo gelaten, omdat anders mijn terras opnieuw helemaal overhoop zou moeten worden gegraven.
Het geheel is uit het zicht en puppyproof verstopt achter een boekenkastje.
Ronihd
Topicstarter
Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
nog 2 zoals het niet moet



KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
In mijn vorige bericht is iets fout gegaan waardoor de upload van een foto niet lukte. Jammer, maar het is even niet anders. Ook had ik gemeend te tekst te hebben verwijderd, maar ook daar is dus iets fout gegaan.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Ik heb wel installaties meegemaakt bij een pand wat niet eens klaar was en waar, naast de kabel van toen nog UPC, gewoon de 3 fasen kabels onafgeschermd uit de grond staken met een bordje "onder spanning". Het geheel keurig op nog geen 50 cm van een kraan waaruit de schoonmakers water moesten tappen. Uiteraard direct omgedraaid en weer vertrokken.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Op zoek naar een appartement in Breda heb ik mijn blik in een aantal meterkasten kunnen werpen. Veel UBEE modems en ook veel connectoren met witte plastic kapjes gezien. Toch schijnt de ontvangst van de tv goed te zijn.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Hoop dat het nu gelukt is tekst én foto te plaatsen.
Ronihd
Topicstarter
Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
KBX458 wrote:
Hoop dat het nu gelukt is tekst én foto te plaatsen.



Foto is wat onduidelijk .....
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes
Ronihd wrote:
Foto is wat onduidelijk .....


De camera heeft zich toch keurig scherp gesteld op het onderwerk midden in beeld? De vensterbank wordt duidelijk weergegeven.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Dat klopt. Ik ben echter geen held met een smartphone, dus het kostte enige moeite een foto te maken om er op zeker moment achter te komen dat het apparaat zich zelf automatisch aanpast. Ook heb ik op de pc 3 verschillende mogelijkheden, afhankelijk van welk apparaat ik gebruik, waar de foto's worden opgeslagen. Dus voor het uploaden moest ik uitpluizen waar opgeslagen en hoe dat daar vandaan te uploaden in z'n werk ging.
Dat ging een paar keer mis, maar het kreng (de PC) heeft verloren.:blush:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic