Geitenkaas123

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Community accountnaam veranderen

Beste,

 

Ik zou graag mijn accountnaam willen veranderen aangezien deze (per ongeluk?) mijn naam bevat. Ik heb via de Ziggo online chat contact gehad en kreeg te horen dat zij deze machtiging niet hebben en daarom hier contact over zou moeten opnemen. Maak er maar wat willekeurigs van zoals ZachteGeitenkaas123.

 

Gr

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Help - Ziggo Community

 

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?

 

Wil je een andere gebruikersnaam? Dien dan een verzoek in bij het Ziggo Community Team

Stuur een e-mail naar: community@ziggo.com
Geef aan wat je oude gebruikersnaam is en hoe de nieuwe er uit moet komen te zien.
Let op: Je gebruikersnaam dient minimaal 2 en maximaal maximaal 15 tekens te bevatten.
Je gebruikersnaam mag letters, streepjes, cijfers en onderstrepingstekens bevatten.
Het Ziggo Community team past de gebruikersnaam voor je aan en stuurt je een e-mail ter bevestiging.
Voortaan log je in met je nieuwe gebruikersnaam.

Bekijk in context

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Geitenkaas123! ZachteGeitenkaas123 werd net wat te lang, dus ik ben voor de iets kortere versie gegaan 😄 Hopelijk is dit goed zo! Mooie dag verder!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Help - Ziggo Community

 

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?

 

Wil je een andere gebruikersnaam? Dien dan een verzoek in bij het Ziggo Community Team

Stuur een e-mail naar: community@ziggo.com
Geef aan wat je oude gebruikersnaam is en hoe de nieuwe er uit moet komen te zien.
Let op: Je gebruikersnaam dient minimaal 2 en maximaal maximaal 15 tekens te bevatten.
Je gebruikersnaam mag letters, streepjes, cijfers en onderstrepingstekens bevatten.
Het Ziggo Community team past de gebruikersnaam voor je aan en stuurt je een e-mail ter bevestiging.
Voortaan log je in met je nieuwe gebruikersnaam.

Geitenkaas123
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nadat ik de mail had gestuurd kreeg ik "Dit is een automatisch antwoord op jouw bericht aan de Ziggo Community. Berichten naar dit e-mailadres worden niet gelezen. Wil je in contact komen met de Ziggo Community? Ga dan naar de *link naar ziggo community* en start een eigen topic." terug. 

 

Is de mail nu alsnog goed doorgekomen?

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Geitenkaas123! ZachteGeitenkaas123 werd net wat te lang, dus ik ben voor de iets kortere versie gegaan 😄 Hopelijk is dit goed zo! Mooie dag verder!

Geitenkaas123
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helemaal prima! Bedankt voor de hulp en de snelle reacties!

Uitgelicht topic