Zou het nuttig zijn om alle zaken die langdurig onderhanden zijn op rij te zetten en er wordt weergegeven wat stand van zaken is, wanneer Ziggo met oplossing komt, of dat er weinig aan gedaan gaat worden.
Ik zie in verschillende Topic Ontevreden, Ontmoedigde mensen hierover.
Mogelijk zal het voor de geloofwaardigheid van Ziggo wel goed doen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ziggo graag wil, dat iedereen zijn melding/vraag/storing in een melding van een andere klant moet zetten, als het hetzelfde item/vraag/storing betreft.
Op de Community hoeft dat niet perse. Zowel het creëren van een "groter topic" met meerdere klanten als losse topics met individuele situaties heeft voor- en nadelen, maar ik snap je punt nu goed. Een 'groter' topic van Ziggo zou dan inderdaad ook uitkomst kunnen bieden, maar het is op dit moment haalbaarder om een al bestaand topic waar men zich reeds in heeft verzameld als 'hoofdtopic' te beschouwen en deze zo mooi mogelijk om te bouwen met de eerder genoemde middelen.
Dat neemt zeker niet weg dat dit goede ideeën en verbeterpunten zijn, dank daarvoor, dit nemen we ook mee in de evaluatie hiervan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@SRF schreef:Zou het nuttig zijn om alle zaken die langdurig onderhanden zijn op rij te zetten en er wordt weergegeven wat stand van zaken is, wanneer Ziggo met oplossing komt, of dat er weinig aan gedaan gaat worden.
Mogelijk zal het voor de geloofwaardigheid van Ziggo wel goed doen.
Een prima idee en zelfs al meerdere malen aangedragen door meerdere personen, maar Ziggo houdt blijkbaar niet van orde en lijstjes !
Ziggo heeft blijkbaar liever alle meldingen/storingen/vragen/oplossing door elkaar. Waarom ? .... ik heb werkelijk geen idee. Of zou het zijn, dat zo niemand een goed/duidelijk overzicht heeft van hoe, waar en wat op dit forum en dus niemand een idee heeft wat er fout gaat .
Tevens kunnen er zo geen statistieken gemaakt worden, want als alles door elkaar staat, is het niet te tellen en te sorteren !
Hi @SRF,
Top dat je dit idee deelt! Ben je dan op zoek naar een overzicht van meerdere topics waarbij iets speelt of bedoel je juist dat in specifieke topics meer aandacht moet zijn voor de langdurende problemen incl. updates? In dat laatste geval zijn we al flink bezig dit te verbeteren door gebruik te maken van kaders die verschijnen tussen het bericht van de topicstarter en de reacties. Daarbij plaatsen we vervolgens een uitgelichte reactie die altijd van de laatste statusupdate is voorzien en/of vraagt om meer voorbeelden. Je ziet het bijvoorbeeld terug in een topic zoals [deze].
(...) wanneer Ziggo met oplossing komt, of dat er weinig aan gedaan gaat worden.
Snap ik volledig! Als zulke informatie voorhanden is, dan delen we dat ook graag (bijvoorbeeld in zo'n uitgelichte reactie), maar helaas is dat niet altijd het geval en kan het bij sommige storingen soms langer duren voordat er een inhoudelijke update te melden is. Als je met je bericht doelt op dat er sowieso te weinig updates worden gegeven, snap ik dat ook heel goed. Bij te veel storingen zien we inderdaad dat het lang duurt, maar ook in die situaties horen we uiteraard aan te geven dat er nog steeds aan het probleem wordt gewerkt. Dat proberen we nog verder te verbeteren.
Ziggo heeft blijkbaar liever alle meldingen/storingen/vragen/oplossing door elkaar.
@Pasi - Ik vind je reactie (en dit specifieke stukje) nog moeilijk te plaatsen, is er wellicht een voorbeeld te noemen van wat je bedoelt? Als ik terug ga naar het voorbeeld van hierboven [link]: We verzamelen hier alle voorbeelden van dit probleem en zal ook in diverse zoekresultaten naar voren komen.
Het topic is echter niet ergens in een overzicht te vinden als zijnde storing, waardoor het inderdaad mogelijk is dat men een nieuw topic gaat starten. Doel je daar op? Dat vinden we echter niet perse erg: Een melder is eenvoudig door te sturen én je kunt altijd dubbelchecken of iemand wel écht last heeft van dat specifieke probleem of dat er iets anders speelt. Nu is dit issue vrij concreet, maar we hebben regelmatig in het verleden gezien dat iemand wachtte op een storing, terwijl er voor die specifieke melder iets anders aan de hand bleek te zijn.
Bedankt voor antwoord. Mij gaat het om een algemeen overzicht.
Ik heb ook als gevraagd om hoeveel mensen met problemen het gaat afgezet tegen alle Iopic Deelnemers.
Of er een trend inzit? Of er bepaalde zaken het zijn, er zijn verschillende mogelijkheden. B.V. MediaBox Next of Mini, Wifi Zeskantige of Deco's, verschillende soorten Modem, Ziggo Go App, via Browser. TV zaken Opnemen, Afspelen etc.
Wat voor mij niet zo aanspreekt, maar werking APP's.
@Alex schreef:
...Ziggo heeft blijkbaar liever alle meldingen/storingen/vragen/oplossing door elkaar.
@Pasi- Ik vind je reactie (en dit specifieke stukje) nog moeilijk te plaatsen, is er wellicht een voorbeeld te noemen van wat je bedoelt? Als ik terug ga naar het voorbeeld van hierboven [link]: We verzamelen hier alle voorbeelden van dit probleem en zal ook in diverse zoekresultaten naar voren komen.
Het topic is echter niet ergens in een overzicht te vinden als zijnde storing, waardoor het inderdaad mogelijk is dat men een nieuw topic gaat starten. Doel je daar op? Dat vinden we echter niet perse erg: Een melder is eenvoudig door te sturen én je kunt altijd dubbelchecken of iemand wel écht last heeft van dat specifieke probleem of dat er iets anders speelt. Nu is dit issue vrij concreet, maar we hebben regelmatig in het verleden gezien dat iemand wachtte op een storing, terwijl er voor die specifieke melder iets anders aan de hand bleek te zijn.
Laat ik het anders zeggen : Ziggo graag wil, dat iedereen zijn melding/vraag/storing in een melding van een andere klant moet zetten, als het hetzelfde item/vraag/storing betreft. Wat in basis altijd een chaos creëert, van allemaal door elkaar lopende gesprekken, status meldingen, eventuele oplossingen, vragen .....
Het zou veel netter en beter zijn, als het blijkt dat meerder klanten een bepaalde storing hebben, dat Ziggo zelf een Hoofd folder/map aanmaak en daarin de meerdere klanten topic's verplaatst ( = sub topic/folder ). Ziggo kan dan in het hoofdtopic algemene updates plaatsen, zoals b.v. voortgang, oplossing e.d. De klanten sub-topics blijven daardoor verschoont van onnodig logjes voor andere klanten ( want die hebben/maken dan een eigen sub topic ) en alles wat in een bepaalde sub topic staat, is ook van die ene klant en ook gericht aan die ene klant.
Ziggo graag wil, dat iedereen zijn melding/vraag/storing in een melding van een andere klant moet zetten, als het hetzelfde item/vraag/storing betreft.
Op de Community hoeft dat niet perse. Zowel het creëren van een "groter topic" met meerdere klanten als losse topics met individuele situaties heeft voor- en nadelen, maar ik snap je punt nu goed. Een 'groter' topic van Ziggo zou dan inderdaad ook uitkomst kunnen bieden, maar het is op dit moment haalbaarder om een al bestaand topic waar men zich reeds in heeft verzameld als 'hoofdtopic' te beschouwen en deze zo mooi mogelijk om te bouwen met de eerder genoemde middelen.
Dat neemt zeker niet weg dat dit goede ideeën en verbeterpunten zijn, dank daarvoor, dit nemen we ook mee in de evaluatie hiervan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.