Streamingsdiensten zijn natuurlijk niet meer weg te denken. Het aanbod is eindeloos! We zijn benieuwd welke streamingstdienst jij het liefst gebruikt en welke film of serie een echte aanrader is. Deel je kijktips hier met elkaar.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Primevideo en HBO max
Ik gebruik bijna alleen nog maar streaming dienste (Prime, Netflix, Videoland, HBO Max, Disney Plus, Discovery & F1TV pro) en als ik wel wat op tv wil zien gebruik ik NLZiet.
We hebben geen enkele streamingdienst en ook nooit gehad, want het TV compleet pakket voldoet ruimschoots aan onze behoeften.
Binnenkort loopt ons gratis 1 jaar Film1 kado ten einde en wat we daar al die tijd op hebben bekeken is op een hand te tellen.
Netflix en HBO, tv kijken alleen maar 1,2 en3 andere nooit wegens te veel reclame.
Ik maak geen gebruik van streamingsdiensten. Vind het zonde van mijn geld. En besteedt het liever aan wat zinvollers.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.