Ik ben zelf meer van de Lente omdat de Zomer/Herfst enorm vochtig zijn en hoge luchtvochtigheid met mooi en warm weer hebben, maar als het rond de Lente en Zomer is dan kunnen we mooi genieten van ons uitzicht.
Omdat de Wijk in 3 Fase's is verdeeld, Westerdel Centraal, De Straatjes deze naam is veranderd naar Lievelant en die zie je rechterkant en aan de linkerkant in de verte zijn ze nu de eilandjes aan het volbouwen waar de witte pijl staat 3 eilanden en in de bosjes is een oprit gemaakt daar staat de Ziggo Hoofd Kasten 3 hele grote naast elkaar.
Foto's van 2021 net een week voor 14 -02 - 2023 Konden we rondje over het ijs door de hele wijk lopen op het ijs, ik glijend op slee dan krijg je deze pracht beelden. Wij wonen de 3e van Links met de I-- Zonnepanelen. xGarfieldx hoofd kwartier - Google Maps

In de Zomer hebben we dit vrije uitzicht, de Wijk rechts is uitgebouwd en nu alleen nog de eilanden, aan de overkant ligt het recreatiegebied het Geestmerambacht waar ook Indian Summer wordt gehouden en Defqon en meer evenementen en EuroParcs Camping de Molengroet
En nog grote speeltuin de Swaan. ook hebben we aan de ander kant kijken we nu nog op uit een Natuurbegraafplaats en Speeltuin wandelgebied Natuurbegraafplaats Geestmerloo wat al redelijk met begravingen vol is, en al bijna te kort plaats is, je ziet en merkt er niks van er worden geen mensen onder de grond maar Urnen en uitstrooien gedaan.

We hebben genoeg en ook nog de MUSEUM BROEKERVEILING - Beleef de leukste veiling van Nederland en ook Winkel Centrum de Broekerveiling. Ja wij vermaken ons echt en op 2 minuten rijden is mijn Kringloop Dorcas Broek op Langedijk waar ik 2 dagen onder de mensen ben en de Computers voor me rekening neem.
Sinds 2014 in ons Nieuwbouw Huurhuis met onze vorige Poezen en nu met Kida die 30 Mei 2023 3 jaar is geworden, hebben we het mega naar ons zin in deze wijk.

Ik en de Medebeheerder hebben Facebook pagina waar alle bewoners lid van zijn en kunnen worden, daar mag je alles aanbieden en ook hulp vragen en zo creëren wij onze socialiteit met de bewoners en Onze wijk Westerdel is 60% Huur waarvan 40% Woonstichting Langedijk en 20% van Woningbouw Langedijk waar de huren veel hoger liggen voor de zelfde woning die wij hebben. de ander 40% zijn Koop woningen. Wijk Waterlant (Straatjes) allemaal Koop en de eilanden worden ook koop huizen.
Verder zijn we druk met Eeyore en Garfield verzameling en we zijn nog bezig met wat aanpassingen, maar is goed te doen en met de Community erbij maakt het mijn dag wel compleet en die van me partner ook zonder de Community maar met veel boeken lezen.