Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Wat draag jij met Carnaval?

Lijkt me gezellig om de Community beetje
op te leuken.
Welk carnavalsoutfit dragen jullie, of vieren jullie het niet.
4 Reacties 4
Dave!
Topicstarter
Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Hier mijn outfit. Minion Dave ?

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
GRUwelijke outfit Dave! Carnaval is aan ons Noorderlingen echter niet besteed. :clown:
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
:joy::joy:

Ik had je toch echt hierin verwacht:


In elk geval; ik vier geen carnaval. Nooit gedaan ook. Het bestaat gewoon helemaal niet hier in Friesland. Ik ben gek op bier, gek op feestjes en ik vind het stiekem ook heel leuk om me uit te dossen voor bijvoorbeeld een verkleed-thema-feest. Toch lijkt carnaval mij echt helemaal niets. Maar dat komt door de muziek die ik me er bij voorstel, denk ik zo ;-).

Ik ben ook wel benieuwd naar meer outfits!

(ik heb snel even gekeken of ik een foto van 1 van de vroegere schoolfeesten met verkleed-thema kon vinden. Maar die zijn echt ECHT te beschamend om hier te laten zien. Dan word ik door niemand meer serieus genomen 😉 )
Dave!
Topicstarter
Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Bier ( op zijn tijd ) en feestjes oke, wij vieren hier ook geen Carnaval hoor in Noord-Holland dus ja ik dacht leuk aanslinger momentje.

Maar Lycke Ziggo Als jij pak voor me koopt, kom ik de gehele dag in Ziggo Friesland in dat pak langs :rofl:

Leuk idee dat pak, maar niet te betalen, moet ik eerst naar Engeland en er 1 aanschaffen. Ga Jim Davis wel aanschrijven :wink:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic