Dit topic is voor de cryptische gebruikersnamen en undercover avatars. Van codetaal tot stripfiguren, van een bijnaam waar een grappig verhaal bij hoort tot een geheimzinnige afkorting. Heb je gekozen voor een avatar met een foto van jou, een band of juist van je jeugdheld?
Je kunt het zo gek niet bedenken of je vindt het op een Community! Niet alleen hier, maar overal op het wereldwijde web. Laat ons in de reacties weten wat het verhaal is achter jouw gebruikersnaam of avatar. Is je gebruikersnaam of avatar net als die van mij niet zo spannend en ben je benieuwd naar een andere user, tag diegene dan in een reactie.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@DON PAPA schreef:.......Toen ik in het verleden een gebruikers-naam moest opgeven, zag ik op de tafel mijn fles rum staan en dacht ja dat is wel een leuke naam om te gebruiken 😉
Pfff 😨, ik had een link met cosa nostra verwacht 🤣.
@Pasi Schreef: Pfff 😨, ik had een link met cosa nostra verwacht 🤣
Daar doe ik geen uitspraken over, voor je het weet heb je een paardenhoofd in je bed 😂
Mijn gebruikersnaam is voortgekomen door mijn Vibram Barefoot schoenen, en dat ik altijd blootsvoets ga. 😁👣
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.