Inv3rness
Level 1

Waar kan ik deze Ziggo commercial op internet vinden?

Het betreft een commercial waarin gezegd wordt "Brandon, I love you so much." waarin reclame wordt gemaakt voor ZiggoGO.

Alvast bedankt!
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Mijn mail is inmiddels zo'n 50 afdelingen langs geweest, ik kan heel goed overdrijven en...

https://www.youtube.com/watch?v=745_5dY5H88

Check ook de comment-section even 😉

Bekijk in context

14 Reacties 14
Sluisjes
Level 1
Misschien youtube of Google?
0 Kudos
EnergieBoy
Level 19
Misschien is dit iets om in te zoeken:
https://www.youtube.com/user/ziggo/videos
0 Kudos
Inv3rness
Level 1
Topicstarter
Kan hem niet vinden op Youtube en Google. Ik zie hem momenteel af en toe op tv voorbij komen...
0 Kudos
EnergieBoy
Level 19
Inv3rness wrote:
Kan hem niet vinden op Youtube en Google. Ik zie hem momenteel af en toe op tv voorbij komen...

Dan komt die vanzelf wel op YouTube en anders even de vraag stellen via Twitter, dat wil ook nog wel eens helpen. Die mensen hebben soms meer inzicht over dat soort filmpjes.
0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Hey Inv3rness , welkom hier!
Goede vraag, stelde je. Ik ben namelijk hard op zoek gegaan, maar kon hem zo niet vinden. Toch denk ik dat ik weet over welke reclame je het hebt. Namelijk de reclame waar dit beeld uit komt, toch?

Mocht dit hem zijn, ga ik navraag doen waar die reclame terug te vinden is.

Stiekem ben ik wel heel erg benieuwd; mag ik weten waarom je deze reclame zoekt? ^^
Inv3rness
Level 1
Topicstarter
Lycke Ziggo wrote:
Hey Inv3rness , welkom hier!
Goede vraag, stelde je. Ik ben namelijk hard op zoek gegaan, maar kon hem zo niet vinden. Toch denk ik dat ik weet over welke reclame je het hebt. Namelijk de reclame waar dit beeld uit komt, toch?

Mocht dit hem zijn, ga ik navraag doen waar die reclame terug te vinden is.

Stiekem ben ik wel heel erg benieuwd; mag ik weten waarom je deze reclame zoekt? ^^

Hey Lycke, dankje voor het reageren! Ik vroeg dit inderdaad ook hier, omdat ik hem niet kon vinden. Dat is inderdaad de reclame waar ik het over heb haha

Waarom ik deze reclame zoek? Omdat ik Brandon heet en mijn vriendin niet gelooft dat er "Brandon, I love you so much" in een reclame wordt gezegd haha en ik niet kan rusten voordat zij het met eigen ogen gezien heeft hahaha!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Whahaha, prachtig! Ik ga voor je op jacht, Brandon! Ik laat zo snel mogelijk van me horen ^^
0 Kudos
DennyW
Level 17
Inv3rness wrote:
Omdat ik Brandon heet en mijn vriendin niet gelooft dat er "Brandon, I love you so much" in een reclame wordt gezegd

Hopelijk is deze relatie nog te redden haha :slight_smile::
en / of
-vriendin gelooft Bandon niet op z'n woord
en / of
-vriendin vindt de uitspraak ongeloofwaardig
en / of
-vriendin moet koffie of andere drankjes (+ hapjes) uit de keuken halen tijdens het reclameblok

Ik zal deze casus eens voorleggen aan mijn peut (die overigens niet ken en waar ik nog nooit ben geweest).:smiley:
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Mijn mail is inmiddels zo'n 50 afdelingen langs geweest, ik kan heel goed overdrijven en...

EnergieBoy
Level 19
Nou Nou, die gaan vanavond feesten hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:
TOP Lycke Ziggo , dat je het hebt gevonden.

We gaan maar voor het laatste: vriendin moet koffie of andere drankjes (+ hapjes) uit de keuken halen tijdens het reclameblok HAHAHA

Veel plezier met het filmpje DennyWInv3rness
0 Kudos
Inv3rness
Level 1
Topicstarter
Lycke Ziggo wrote:

Ja dat is m! Bedankt voor de moeite die je hier in gestoken hebt haha! Ik kon het niet laten rusten omdat ze, zoals Denny al zegt, het niet geloofwaardig vond. Ze heeft zelf op dit moment geen televisie, dus "makkelijk" om te verzinnen Nu maar even lekker genieten van haar reactie op "Brandon, I love you so much" 😉 Kijk er al naar uit haha!

Nogmaals thanks voor je moeite!
Inv3rness
Level 1
Topicstarter
Lycke Ziggo wrote:

Hey, ik kan je volgensmij geen privebericht terugsturen omdat je me niet volgt? hahaha
0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Is het al weekend? :joy:

Ik volg je bij deze ;-).
0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Inv3rness wrote:

Ja dat is m! Bedankt voor de moeite die je hier in gestoken hebt haha! Ik kon het niet laten rusten omdat ze, zoals Denny al zegt, het niet geloofwaardig vond. Ze heeft zelf op dit moment geen televisie, dus "makkelijk" om te verzinnen Nu maar even lekker genieten van haar reactie op "Brandon, I love you so much" 😉 Kijk er al naar uit haha!

Nogmaals thanks voor je moeite!

En? Hoe was haar reactie? 😉
0 Kudos