Cfbos

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone App: No User Roles Are Available

L.S.,

 

Ik heb zowel Ziggo als Vodafone maar krijg al een tijdje de melding: No User Roles Are Available in de Vodafone App. Als ik een ander password gebruik krijg ik de melding: username/password niet oke, dus omdat ik die melding niet met de juiste gegevens krijg denk ik dat er wat anders aan de hand is. 

Enig idee hoe ik dat kan oplossen ?

Uiteraard voor de zekerheid een nieuw password aangevraagd, maar dat helpt helaas niet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cfbos
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Lekker,

 

Opgelost. Tip gekregen om eens via de website in te loggen ipv de App. Zelfde gegevens ingevoerd en ik kon erin komen. Hierna nog eens via de App gedaan en nu geen error meer. Waarschijnlijk een bitje opgevallen die weer hersteld was na het inloggen op de website.

Dus in mijn geval: ff inloggen op de website en issue solved.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cfbos
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Lekker,

 

Opgelost. Tip gekregen om eens via de website in te loggen ipv de App. Zelfde gegevens ingevoerd en ik kon erin komen. Hierna nog eens via de App gedaan en nu geen error meer. Waarschijnlijk een bitje opgevallen die weer hersteld was na het inloggen op de website.

Dus in mijn geval: ff inloggen op de website en issue solved.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5734Posts
  • 680Oplossingen
  • 2387Likes

Goedemorgen @Cfbos

 

Allereerst, wat jammer dat er afgelopen week niemand is langs geweest in dit topic om je te helpen.

Maar, zo te lezen had je het zelf binnen een razend tempo uitgevogeld en werkt je account inmiddels, top!

Als je nog eens hulp nodig hebt weet je ons vast weer te vinden 🙂

 

Fijne Paasdagen!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic