KAIKKI TIETÁJÁ

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Verslaggeving - alleen stadiongeluiden?

Beste mensen ik heb een vraag , is er een mogelijkheid om een extra audiokanaal met alleen de stadiongeluiden weer te geven tijdens voetbalwedstrijden.

Ik ben autistisch en heb grote moeite met het vaak niet relevante gekwebbel van de meeste reporters, zo erg dat ik de laatste jaren bijna 90% van de wedstrijden met het geluid uit zit te kijken.

Nu we in het digitale tijdperk zitten bij Ziggo lijkt mij het toch mooi om als service een extra audiokanaal toe te voegen.

mvg

7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 21809Posts
  • 989Oplossingen
  • 6824Likes

Ik ga dit voor je doorgeven aan een Ziggo Medewerker, misschien kunnen zij dit doorzetten naar juiste afdeling.

Begrijp wat je bedoeld, iedereen moet toch kunnen kijken. IK kan niks beloven maar wel dat ik deze vraag doorzet naar een medewerker.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 17919Posts
  • 1338Oplossingen
  • 6521Likes

Goedemiddag @KAIKKITIETÁJÁ en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het indienen van deze suggestie! Ik begrijp dat je het handig zou vinden als er een extra audiokanaal wordt toegevoegd met stadiongeluid. Kun je ook aangeven bij welke sportzenders je dit fijn zou vinden? Ik kan je idee intern doorsturen en een balletje opgooien richting de partijen die hier meer over kunnen zeggen. Alleen kan ik niet beloven of deze functionaliteit toegevoegd wordt. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 21809Posts
  • 989Oplossingen
  • 6824Likes

Gelezen en dank je wel @Paul  😉 voor het bespreken en eventueel doorzetten 👍

KAIKKI TIETÁJÁ
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

beste Paul hartelijk dank voor je reactie, en tot mijn spijt en ongemak is het de laatste jaren haast met elke sportuitzending, in het begin dacht mijn therapeut dat het een goede oefening was om het  toch uit te zitten maar is na mijn toenemende ergenis tot de conclusie gekomen dat kijken zonder geluid misschien  het beste voor mij is. Dus mocht jou doorgeven lijden tot een extra audiokanaal zal je mij een "gelukkiger"mens maken.

mvg 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 17919Posts
  • 1338Oplossingen
  • 6521Likes

@KAIKKI TIETÁJÁ Dankjewel voor de verdere toelichting. Ik heb je suggestie intern doorgegeven zodat de juiste afdeling hier naar kan kijken. Ik kan zoals eerder al aangegeven alleen niet beloven of dit veranderd gaat worden.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 17919Posts
  • 1338Oplossingen
  • 6521Likes

@KAIKKI TIETÁJÁ Ik heb een terugkoppeling ontvangen van mijn collega's. Wij geven alleen beeld en geluid door zoals het ons door de zenders wordt aangeleverd. De snelste manier om het verzoek tot het toevoegen van stadiongeluid geregeld te krijgen is via supportafdeling van de betreffende zenders zelf. Ik hoop dat je met dit advies verder kunt. 

KAIKKI TIETÁJÁ
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

bedankt 

mvg

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic