r-han1905

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Use JsonReader.setLenient(true) to accept malformed JSON at line 1 column 1 path $

Hallo,

 

Ik zit met een probleem. Als ik op 5G zit, en een app open, krijg ik de volgende issue/error;

 

"Use JsonReader.setLenient(true) to accept malformed JSON at line 1 column 1 path $"

 

Ik heb diezelfde app op een andere telefoon geinstalleerd, om te kijken of het aan de app ligt, of aan de telefoon, en daar doet die het wel. Dus het ligt aan een telefoon instelling.

 

Uiteraad heb ik deze vreemde melding zitten googelen, alleen ben ik niet wijzer geworden hoe ik dit kan oplossen, en wat ik moet doen.

 

Iemand die het hier weet?

Alvast bedankt.

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Welke app is dat precies?

Op welke telefoon, merk en model en systeemsoftware en versie heb je de foutmelding?

Op welke telefoon, merk en model en systeemsoftware en versie heb je geen foutmelding?

r-han1905
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Bert, bedankt voor je reactie.

"Kanal D"

Is een app waarmee je series kan kijken.

Het is op de samsung note 20 ultra. Systeem software hou je nog tegoed van me, zal ik morgen ochtend even posten hier.

 

De telefoon waar ik het niet op krijg is een samsung note 9+

 

Beide toestellen bezitten de laatste systeem update.

IMG-20211108-WA0004.jpg

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Helaas ken ik de Note niet en Kanal D niet.

Hopelijk komt er snel iemand langs die hier meer van weet.

r-han1905
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Alsnog bedankt voor je reactie.

Maar (volgens mij) ligt het niet aan de app of aan de type tel.

Maar aan de bepaalde instellingen. Het is een vreemde melding. Zelfs voor iemand als ik met veel kennis op gebied van telefoons en computers.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Het is zeker een vreemde melding, @r-han1905 Het lijkt alsof er een bestand mist.
Hoe dan ook kan ik je hier helaas niet bij helpen. Ik hoop dat iemand van onze community hier iets zinnigs over kan zeggen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic