EnergieBoy

Level 19
Super Expert
  • 11127Posts
  • 569Oplossingen
  • 3669Likes

Uitgaande mail kopiëren naar andere map (liefst ook ander mail adres in de mappen structuur)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. In MAIL, het programma van Apple, wil ik graag uitgaande mail extra bewaren (dus een copy van verzonden map). Ik heb alles al gedaan met REGELS instellen, dat lukt wel maar je moet altijd weer handmatig de regels uitvoeren. Is daar niet iets voor dat het vanzelf gaat?

Thunderbird programma kan dit maar ik wil graag op al mijn Apple devices Mail van Apple gebruiken. Wie heeft er een idee? Inbox is niet het probleem, het gaat juist om de uitgaande mailtjes. Waarom? Zakelijk moet je deze bewaren en dan leek mij een copy wel handig. Aangezien er meer mensen mee werken is het ook handig als dan de uitgaande mailtjes in een andere mailbox komen te staan.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bloemen64

Level 17
Super Expert
  • 4743Posts
  • 171Oplossingen
  • 2770Likes

Even gegoogled:

2023-03-06 17_19_30-apple mail automatic bcc - Google Search and 3 more pages - Renesas - Microsoft​.png

Bekijk in context

3 Reacties 3
bloemen64

Level 17
Super Expert
  • 4743Posts
  • 171Oplossingen
  • 2770Likes

Kun je niet instellen dat er altijd een bcc naar een ander email adres gaat. De ontvanger ziet het niet. De vraag is of je zoiets als algemene optie aan kunt zetten.

bloemen64

Level 17
Super Expert
  • 4743Posts
  • 171Oplossingen
  • 2770Likes

Even gegoogled:

2023-03-06 17_19_30-apple mail automatic bcc - Google Search and 3 more pages - Renesas - Microsoft​.png

Karel.

Level 15
Expert
  • 1112Posts
  • 119Oplossingen
  • 674Likes

Bij een bijzonder mailtje doe ik altijd een bcc: naar mijzelf, staat het gelijk in de inbox.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic